ساعت مچی ورزشی کاسیو مدل GBA-900SM-1A3

کاسیو یکی از بزرگترین شرکت های ساعت سازی در جهان است، اما این سری G-Shock بود که بازار جهانی را تسخیر کرد . مطمئنا سری G-SHOCK مختص ورزشکاران است که ساعت مچی ورزشی کاسیو مدل GBA-900SM-1A3 نمونه کامل آن است .

کاربران بلافاصله بعد از ساخته شدن این نوع از ساعت ها شیفته ساعت های ورزشی شدند که دوام آن سال ها در بالاترین سطح حفظ شده است . این ساعت‌ها از همان ابتدا به یک هدف در بازار تبدیل شده‌اند و تا به امروز به تعیین استانداردها و جهت‌گیری کل صنعت ادامه می‌دهند .

 

ساعت مچی ورزشی کاسیو مدل GBA-900SM-1A3

 

ساعت مچی ورزشی کاسیو مدل GBA-900SM-1A3

ساعت مچی مردانه CASIO GBA-900SM-1A3 با کرنوگراف ، ترکیبی از رنگ مشکی کلاسیک با سبز روشن است . این ساعت روی مچ مردانه عالی به نظر می رسد ، به لطف ترکیب رنگ ها ، تقریباً با همه چیز مطابقت دارد .

ساعت مچی GBA-900SM-1A3 بهترین ساعت مچی ورزشی مناسب برای ورزشکاران است و دارای قابلیت های ورزشی زیادی است که شما میتوانید از آنها در تمرینات ورزشی و پیاده روی استفاده کنید . با این ساعت خوش رنگ G-shock به تمرینات خود نشاط بیشتری بدهید .

ساعت مچی ورزشی کاسیو مدل GBA-900SM-1A3
ساعت مچی ورزشی کاسیو مدل GBA-900SM-1A3

 

قابلیت های مدل GBA-900SM-1A3

یکی از ویژگی های جذاب این ساعت که آن را پرطرفدار کرده قابلیت اتصال از گوشی به ساعت است که از طریق بلوتوث انجام می شود . با استفاده از این قابلیت می توان از طریق گوشی تنظیماتی را روی ساعت اعمال کرد ؛ تنظیماتی همچون تعیین زنگ هشدار و تایمر ، تغییر صفحه نمایش و …

این ساعت مچی زیبا دارای گام شمار میباشد که از ویژگی های منحصر به فرد آن است .

در صورت اتصال به عملکرد GPS گوشی هوشمند از طریق بلوتوث می توان از شتاب سنج استفاده کرد که برای محاسبه سرعت ، فاصله و زمان استفاده می شود ، این ویژگی به طور خودکار زمان مسافتی را که طی کرده اید ثبت می کند .

همچنین شما می‌توانید فعالیت خود را با برنامه‌هایی که در تلفن هوشمندتان اجرا می‌شوند بررسی کنید . این برنامه به شما کمک می کند تا میزان پیشرفتتان را بررسی کنید . همچنین شما توانایی این را دارید که یک برنامه تمرینی ۵ سطحی و شاخص هدف گذاری روزانه داشته باشید تا به شما انگیزه برای ادامه ورزش بدهد .

از قابلیت های دیگر این ساعت مچی می توان به طراحی ضد ضربه در برابر ضربه و شوک ، مقاوم در برابر آب تا عمق ۲۰۰ متر ، تایمر چند منظور ، کرنومتر ، زنگ هشدار و ساعت جهانی اشاره کرد .

ساعت ورزشی مچی کاسیو مدل GBA-900SM-1A3
ساعت مچی ورزشی کاسیو مدل GBA-900SM-1A3

برای مشاهده این ساعت مچی در سایت اصلی کاسیو روی GBA-900SM-1A3 کلیک فرمایید .

 

مشخصات فنی ساعت مچی کاسیو مدل GBA-900SM-1A3

این ساعت مچی دارای ترکییب رنگ فوق العاده جذاب است و رنگ آن با همه چیز مطابقت دارد . GBA-900SM-1A3 شامل قاب مشکی براق ، سوراخ های تهویه سبز شفاف و نوار رزین مشکی است.

GBA-900SM چندین ارتقاء نسبت به مدل های قبل خود دارد، از جمله صفحه نمایش LCD قوی تر، سوراخ های تهویه بزرگتر روی بند ، اندازه گیری خودکار و دستی و …

جنس بند و قاب این ساعت مچی از جنس رزین است و دارای شیشه معدنی ضد خش و مقاوم است . همجنین شامل صفحه نمایش نئون در شب میشود که پس از قرار گرفتن کوتاه در معرض تاریکی ، روشنایی طولانی مدت را ارائه می دهد.

بند نسبتاً باریک این ساعت مچی باعث شده تا برای مچ های کوچک مناسب باشد ، نوع قفل بند این ساعت سگکی است که راحت ترین و ایمن ترین نوع قفل است .

به طور خلاصه، می توان گفت که G-SHOCK GBA-900 یک نسخه تکاملی قابل توجه از CASIO است. این ساعت مچی چند منظوره کاسیو ساعتی برای مردان اسپرت، فعال و مدرن زمانه ماست.

ساعت مچی ورزشی کاسیو مدل GBA-900SM-1A3
ساعت مچی ورزشی کاسیو مدل GBA-900SM-1A3

 

 

ساعت مچی ورزشی کاسیو مدل GBA-900SM-1A3
ساعت مچی ورزشی کاسیو مدل GBA-900SM-1A3

شما می توانید برای مشاهده قیمت و سفارش این مدل از فروشگاه شهرساعت ، به لینک زیر مراجعه کنید .

شهر ساعت

برای خرید ساعت مچی ورزشی کاسیو مدل GBA-900SM-1A3 کلیک نمایید .

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]