تاریخچه و بررسی جامع ساعت مچی لونژین

کمپانی .Montres Longines, Francillon S.A یا به اختصار لونژین Longines یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان ساعت‌های لوکس سوئیسی در جهان است. در این مقاله به تاریخچه و بررسی جامع ساعت مچی لونژین می پردازیم.

 

تاریخچه و بررسی جامع ساعت مچی لونژین

 

تاریخچه و بررسی جامع ساعت مچی لونژین - ساعت مچی برند لونژین مدل L3.781.4.06.9
ساعت مچی برند لونژین مدل L3.781.4.06.9

 

برای مشاهده و خرید ساعت مچی لونژین مدل L3.781.4.06.9 کلیک کنید.

 

برند لونژین Longines

لونژین Longines یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان ساعت‌های لوکس در جهان است که هنوز هم در حال فعالیت است. امروزه، لونژین Longines یکی از معدود برندهای ساعت لوکس سوئیسی است که واقعاً می‌توان آن را نامی آشنا دانست. با این حال، همه داستان ها باید از جایی شروع شوند. برای لونژین Longines، تاریخ آن در کوه های سنت ایمیر Saint-Imier سوئیس نزدیک به دویست سال پیش آغاز می شود.

شرکت ساعت سازی لونژین در سال 1832 میلادی تأسیس شد. آگوست آگاسیز و دو شریک او یعنی هنری رایگوئل و فلوریان مورل، در یک کارگاه کوچک در سوئیس، شروع به تولید ساعت‌های جیبی با کیفیت بالا کردند. این برند از سال 1983 میلادی یکی از زیرمجموعه‌ های گروه سواچ سوئیس محسوب می شود. آرم ساعت شنی بالدار آن قدیمی ترین علامت تجاری فعال بدون تغییر ثبت شده در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) است. این لوگو امروزه هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این برند در طول زمان تکامل یافته و به نقاط عطف قابل توجه و پیشرفت های نوآورانه ای در فناوری ساعت سازی دست یافته است. لونژین Longines همچنین با مشارکت با چندین سازمان ورزشی متمایز شده است. این برند با این عمل، موقعیت خود را به عنوان یک برند ساعت لوکس با شهرت قوی در صنعت تثبیت کرده است.

لونژین Longines طیف گسترده ای از ساعت ها را با طرح ها، ویژگی ها و حرکات متفاوت ارائه می دهد. همچنین به مشتریان خود این امکان را می دهد تا ساعتی شخصی سازی شده را مطابق با سبک و نیازهای خود ایجاد کنند. مجموعه ساعت های لونژین Longines برای همه سبک ها مناسب هستند. بر همین اساس بدون علت نیست که این شرکت بخشی از گروه سواچ، تولیدکننده پیشرو ساعت در جهان است.

 

تاریخچه و بررسی جامع ساعت مچی لونژین
تاریخچه و بررسی جامع ساعت مچی لونژین

 

تاریخچه برند ساعت مچی لونژین Longines

کمپانی .Montres Longines, Francillon S.A یا به اختصار لونژین Longines یک ساعت سازی لوکس سوئیسی با محل استقرار در شهر سنت ایمیر Saint-Imier، سوئیس است.

در سال 1832 میلادی، یک ساعت ساز سوئیسی به نام آگوست آگاسیز با کمک دو شریک خود، هنری رایگوئل و فلوریان مورل، یک شرکت ساعت سازی را در سوئیس تاسیس کرد. در ابتدا، نام شرکت Raiguel Jeune & Cie بود. اما در سال 1846 میلادی، هر دو شریک او از صنعت ساعت بازنشسته شدند و او به تنهایی مدیریت شرکت را بر عهده گرفت.

برند لونژین Longines در طول دهه 1870 میلادی، ساعت سازی صنعتی را از ایالات متحده آموخت. این برند در سال 1878 میلادی اولین کرونوگراف خود را ساخت. لوگوی معروف برند لونژین که به صورت یک ساعت شنی بال دار است، در سال 1889 میلادی به صورت جهانی به نام این برند ثبت شده است.

در اواخر قرن نوزدهم، لونژین به تولید ساعت‌های مچی نیز پرداخت. این امر برای این برند یک تغییر بزرگ به همراه داشت. در سال 1919 میلادی، لونژین Longines به عنوان تامین‌کننده رسمی ساعت‌های فدراسیون بین‌المللی هوانوردی نام گرفت. این شرکت در سال 1927 میلادی، با افسر نیروی دریایی ایالات متحده فیلیپ ون هورن ویمز همکاری کرد تا اولین ساعت مچی را با نام ساعت هوانوردی ویمز (Weems Avigation) تولید کند.

لونژین در سال 1954 میلادی با یک ساعت ورزشی، فناوری کوارتز را معرفی کرد و یک ساعت کوارتز قادر به اندازه‌گیری زمان به میلی ثانیه را تولید کرد. امروزه، لونژین به عنوان یکی از برترین سازندگان ساعت‌های لوکس شناخته می‌شود.

 

تاریخچه برند ساعت مچی لونژین Longines - ساعت هوانوردی ویمز (Weems Avigation)
تاریخچه برند ساعت مچی لونژین Longines – ساعت هوانوردی ویمز (Weems Avigation)

 

1832 تا 1867 میلادی – تاریخچه ساعت مچی لونژین 

لونژین Longines در سال 1832 میلادی توسط آگوست آگاسیز، ساعت‌ساز سوئیسی و برادر زیست‌شناس معروف لوئیس آگاسیز، در سنت ایمیر سوئیس تأسیس شد. آگوست دو شریک به نام های هنری رایگوئل و فلوریان مورل داشت.

در سال 1846 میلادی، رایگوئل و مورل از صنعت ساعت بازنشسته شدند و آگاسیز را به عنوان تنها رئیس شرکت باقی گذاشتند. چندین سال بعد، آگاسیز برادرزاده باهوش و مبتکر خود، اقتصاددان آموزش دیده، ارنست فرانسیلون را وارد این تجارت کرد. فرانسیلون مغز متفکر پشت چندین نوآوری چشمگیر بود که شرکت را از رقبای خود متمایز می کرد.

یکی از نبوغ اولیه فرانسیلون این بود که ساعت‌های جیبی را صرفا با پیچ تاجی تولید کرد. بعدها، وقتی آگاسیز از بیماری رنج می برد، رهبری شرکت را به فرانسیلون سپرد.

 

تاریخچه و بررسی جامع ساعت مچی لونژین - آگوست آگاسیز (سمت چپ تصویر) و ارنست فرانسیلون (سمت راست تصویر)
تاریخچه و بررسی جامع ساعت مچی لونژین – آگوست آگاسیز (سمت چپ تصویر) و ارنست فرانسیلون (سمت راست تصویر)

 

1867 تا 1878 میلادی – تاریخچه ساعت مچی لونژین 

فرانسیلون در سال 1867 میلادی با تأسیس اولین کارخانه خود، بوسیله تولید انبوه محصولات، پیشرفت شرکت را رقم زد. محل کارخانه، منطقه ای در جنوب سنت ایمیر Saint-Imier بود. این منطقه به طور محلی به عنوان Les Longines (چمنزارهای طولانی) شناخته می شد. در اصل همین محل کارخانه بود که باعث ایجاد نام لونژین Longines شد.

فرانسیلون برای بهبود تولید در لونژین Longines، ژاک دیوید، یک مهندس با استعداد را استخدام کرد. علاوه بر این، فرانسیلون دیوید را به عنوان مدیر فنی منصوب کرد و او را مسئول کارخانه جدید خود قرار داد. سال 1867 میلادی، سالی بود که کارخانه لونژین Longines اولین موتور ساعت خود را با نام 20A تولید کرد.

جنبش نوآورانه لونژین در نمایشگاه جهانی پاریس در سال 1867 میلادی برنده جایزه شد. چندین سال بعد، صنعت ساعت سازی ایالات متحده در حال پیشرفت در تولید صنعتی ساعت بود. فرانسیلون، ژاک دیوید را به نمایشگاه جهانی 1876 میلادی در فیلادلفیا فرستاد تا ایده ها و استراتژی های جدیدی را از ساعت سازان آمریکایی بیاموزد.

پس از بازگشت از آمریکا، دیوید گزارشی 108 صفحه ای شامل جزئیات آنچه را که در طول سفر خود آموخته بود، ارائه کرد. این گزارش یکی از مهم‌ترین اسناد در تاریخ ساعت‌سازی لونژین در نظر گرفته می‌شود. این گزارش جزئیات عملکرد داخلی کارخانه‌های ساعت سازی آمریکایی، از جمله کل فرآیند تولید، از مواد اولیه تا محصول نهایی و ساختار داخلی بسیار مؤثر و اقدامات کنترل کیفیت اجرا شده در کارخانه‌های آمریکایی را شرح می‌دهد.

دیوید در تحلیل خود به این نتیجه رسید که صنعت ساعت سازی سوئیس برای همگام شدن با رقبای آمریکایی خود نیاز به تغییر قابل توجهی دارد.

 

تاریخچه و بررسی جامع ساعت مچی لونژین
تاریخچه و بررسی جامع ساعت مچی لونژین

 

1878 تا 1927 میلادی – تاریخچه ساعت مچی لونژین 

در سال 1878 میلادی، لونژین Longines اولین ساعت کرنوگراف دار خود را تولید کرد. یک کرنوگراف تک فشار دهنده دکمه ای به نام 20H که هر سه عملکرد کرنوگراف شامل شروع، توقف و تنظیم مجدد از طریق همان دکمه کنترل می شد. در این زمان، لونژین Longines در ورزش های سوارکاری، مانند اسب دوانی و پرش با اسب وارد شد.

تا سال 1880 میلادی، لونژین Longines به دلیل کیفیت و دقت ساعت‌های خود شناخته می‌شد. در کمال تاسف، این نام تجاری به هدفی برای جعل‌کنندگان تبدیل شد. تقلبی‌های لونژین Longines نه تنها مستقیماً تجارت و درآمد فرانسیلون را می‌دزدید، بلکه به طور بالقوه به اعتبار شرکت او نیز آسیب می‌رساند.

فرانسیلون نام لونژین Longines را در سال 1880 میلادی و لوگوی ساعت شنی بالدار خود را در سال 1889 میلادی به عنوان علامت تجاری شرکت ثبت کرد. تا سال 1886 میلادی، لونژین Longines خود را به عنوان تامین کننده اصلی تجهیزات زمان بندی برای اکثر مقامات ورزشی نیویورک تثبیت کرده بود.

 

تاریخچه و بررسی جامع ساعت مچی لونژین
تاریخچه و بررسی جامع ساعت مچی لونژین

 

1927 تا 1971 – تاریخچه ساعت مچی لونژین 

این شرکت در سال 1927 میلادی، با افسر نیروی دریایی ایالات متحده فیلیپ ون هورن ویمز برای تولید اولین ساعت مچی با نام ساعت هوانوردی ویمز (Weems Avigation) همکاری کرد. این ساعت 47 میلی متر قطر داشت.

در سال 1931 میلادی، لونژین Longines با چارلز لیندبرگ همکاری کرد تا ساعت هوانوردی به نام Hour Angle را تولید کند. همچنین در سال 1937، فیلیپ ون هورن ویمز دوباره با لونژین Longines همکاری کرد تا دومین ساعت هوانوردی ویمز را با قطر 33 میلی متر تولید کند. در سال 1954 میلادی، لونژین Longines یک ابزار اندازه گیری زمان به نام  Chronocinegines را معرفی کرد.

 

تاریخچه و بررسی جامع ساعت مچی لونژین - ساعت هوانوردی Hour Angle لونژین در سال 1931 میلادی
تاریخچه و بررسی جامع ساعت مچی لونژین – ساعت هوانوردی Hour Angle لونژین در سال 1931 میلادی

 

1971 تا به حال – تاریخچه ساعت مچی لونژین 

در سال 1971 میلادی، لونژین Longines توسط شرکت ASUAG که توسط بانک ها و شورای فدرال تاسیس شده بود، خریداری شد.

در سال 1983 میلادی شرکت ASUAG با شرکت SSIH که متعلق به امگا بود ادغام شد. این امر شرکت ASUAG/SSIH را ایجاد کرد. نام شرکت در سال 1986 میلادی به SMH تغییر یافت. در نهایت نیز شرکت SMH در سال 1998 میلادی به گروه سواچ تبدیل شد. در حال حاضر برند لونژین Longines یکی از زیر مجموعه های گروه سواچ می باشد.

لونژین Longines در سال 2019 میلادی، مجوز نام و نام تجاری خود را برای مجموعه ای از فریم های اپتیکال و عینک آفتابی مردانه و زنانه به شرکت Marcolin اعطا کرد. امروزه لونژین Longines طیف گسترده‌ای از ساعت‌های مختلف ساخت سوئیس را تولید می‌کند.

ماتیاس برشان (Matthias Breschan)، از سال 2020 میلادی مدیرعامل لونژین Longines است.

 

تاریخچه و بررسی جامع ساعت مچی لونژین - ماتیاس برشان (Matthias Breschan) مدیر عامل فعلی لونژین
ماتیاس برشان (Matthias Breschan) مدیر عامل فعلی لونژین

 

نام لونژین Longines از کجا آمده است؟

نام لونژین Longines برگرفته از محل اولین کارخانه آن که در سال 1867 میلادی تاسیس شد، می باشد. آن مکان در بین محلی ها به Les Longines یا long meadows به معنای “چمنزارهای طولانی” معروف بود. از زمان انتخاب این نام برای شرکت، همه ساعت‌های تولیدی با این نام، لوگو ساعت شنی بالدار و شماره سریال خاص خود، کارخانه را ترک می کردند.

 

تاریخچه و بررسی جامع ساعت مچی لونژین
تاریخچه و بررسی جامع ساعت مچی لونژین

 

گروه سواچ (Swatch Group) چیست و  لونژین Longines چگونه در آن قرار می گیرد؟

گروه سواچ یک شرکت چندملیتی و مالک بسیاری از برندهای لوکس ساعت از جمله لونژین Longines می باشد. همچنین گروه سواچ یک شرکت سوئیسی تولید کننده ساعت و جواهرات است. گروه سواچ بزرگترین شرکت ساعت سازی در جهان است. این شرکت حدود 36000 کارمند در 50 کشور جهان دارد.

این شرکت در سال 1983 میلادی با ادغام دو شرکت ASUAG و SSIH که از نظر مالی مشکل داشتند، تأسیس شد. قصد این شرکت حرکت به سمت تولید ساعت‌های کریستال کوارتز برای گذراندن دوران بحران کوارتز در صنعت ساعت‌سازی سوئیس بود. نام شرکت در سال 1986 میلادی به Société Suisse de Microélectronique et d’Horlogerie) SMH) تغییر یافت. در نهایت نیز شرکت SMH در سال 1998 میلادی به گروه سواچ تبدیل شد.

این گروه مالک خط تولید ساعت سواچ Swatch و برندهای دیگر از جمله رادو Rado، امگا Omega، میدو Mido، لونژین Longines، هری وینستون Harry Winston، همیلتون Hamilton، گلاس هوته Glashütte Original، سرتینا Certina، اتا ETA، بریژیت Breguet، تیسوت Tissot، بلنک پین Blancpain و … است.

برند ساعت سواچ Swatch در سال 1983 میلادی توسط ارنست تامکه (Ernst Thomke)، المار موک (Elmar Mock) و ژاک مولر (Jacques Müller) راه اندازی شد. این شرکت یکی از شرکت های تابعه گروه سواچ است.

گروه سواچ (Swatch Group)
گروه سواچ (Swatch Group)

 

شرکت SSIH

شرکت SSIH (Société Suisse pour l’Industrie Horlogère)، در سال 1930 میلادی با ادغام شرکت های امگا و تیسوت آغاز شد. در اواخر دهه 1970 میلادی، SSIH تا حدی به دلیل رکود اقتصادی و تا حدی به دلیل رقابت سنگین ساعت‌های ارزان قیمت کریستال کوارتز ساخت آسیا، ورشکسته شد. این مشکلات با وجود اینکه سوئیس به بزرگترین تولید کننده ساعت در جهان تبدیل شده بود، رخ داد.

شرکت ASUAG

شرکت ASUAG (Allgemeine Gesellschaft der Schweizerischen Uhrenindustrie)، در سال 1931 میلادی تشکیل شد. این شرکت بزرگترین تولید کننده قطعات ساعت مانند چرخ های تعادل، فنرهای تعادل و سنگ های ساعت در جهان بود. شرکت ASUAG همچنین مجموعه ای از برند های ساعت را در سال 1972 میلادی به عنوان زیر مجموعه خود درآورد. این شرکت نیز در سال 1982 میلادی به طور مشابه شکست خورد.

 

تشکیل شرکت SMH از شرکت SSIH و شرکت ASUAG
تشکیل شرکت SMH از شرکت SSIH و شرکت ASUAG

 

مالکیت معنوی و بازاریابی – تاریخچه و بررسی جامع ساعت مچی لونژین

لونژین Longines استفاده از شعار “ظرافت یک نگرش است” را در سال 1999 میلادی شروع کرد. شعار قبلی آنها، “محترم ترین ساعت جهان” در طول قرن بیستم استفاده می شد. لوگوی لونژین Longines قدیمی ترین علامت تجاری ثبت شده است که هنوز هم به شکل اصلی خود در حال استفاده است. این لوگو در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) به ثبت رسیده است.

 

محدوده قیمت ساعت های لونژین Longines – موقعیت در بازار ساعت های لوکس

برند لونژین Longines در بازار ساعت های لوکس به دلیل ارائه ساعت های با کیفیت و قیمت منصفانه مشهور است. قیمت ساعت های آن از حدود 1000 تا 10000 دلار می باشد. آنها با ترکیب مقرون به صرفه بودن با کیفیت و ظرافت به موفقیت دست یافته اند. کیفیت با استفاده از مواد درجه یک مانند کریستال های یاقوت کبود و فولاد ضد زنگ درجه یک حفظ می شود.

با وجود قیمت مقرون به صرفه، لونژین Longines در مقاومت یا طراحی ساعت کوتاهی نمی کند. آن‌ها برای ساخت ساعت‌هایی ماندگار و دارای ظرافت، به مهارت سوئیسی متکی هستند. بعلاوه، تاریخچه غنی آن انتخاب را برای کسانی که به دنبال ساعت های لوکس باکیفیت هستند، راحت تر کرده است.

 

ساعت مچی برند لونژین مدل L5.255.0.71.5
ساعت مچی برند لونژین مدل L5.255.0.71.5

 

برای مشاهده و خرید ساعت مچی لونژین مدل L5.255.0.71.5 کلیک کنید.

 

چرا ساعت های Longines را انتخاب کنیم؟

ساعت‌های برند لونژین Longines، محصولات بسیار رقابتی در صنعت ساعت‌سازی هستند. در این بخش، بررسی خواهیم کرد که چرا باید ساعت‌های لونژین Longines را نسبت به سایر برند های موجود در بازار ترجیح دهیم.

1 : قیمت مناسب همراه با مواد سازنده با کیفیت بالا

ساعت های لونژین Longines ترکیبی عالی از قیمت مناسب و مواد با کیفیت را ارائه می دهند. به همین دلیل است که آنها یکی از محبوب ترین برندهای ساعت لوکس در بازار هستند. لونژین Longine فقط از بهترین مواد در فرآیند ساعت سازی خود استفاده می کند.

این مواد شامل فولاد ضد زنگ، طلا، کریستال های یاقوت کبود و چرم درجه یک است. آنها همچنین از فناوری پیشرفته در کار خود بهره می برند. این تضمین می‌کند که ساعت‌های این برند سخت و دقیق هستند.

 

ساعت مچی برند لونژین مدل L3.759.4.96.0
ساعت مچی برند لونژین مدل L3.759.4.96.0

 

برای مشاهده و خرید ساعت مچی لونژین مدل L3.759.4.96.0 کلیک کنید.

 

2 : دوام و ماندگاری بالا

ساعت های لونژین Longines به دلیل مقاومت فوق العاده و ماندگاری طولانی خود مشهور هستند. آنها فقط با بهترین مواد ساخته می شوند و استحکام بی نظیری را ارائه می دهند. تست دقیق تضمین می کند که آنها بالاترین استانداردهای صنعت ساعت های لوکس را برآورده می کنند.

یکی از ویژگی های کلیدی ساعت های لونژین کریستال یاقوت کبود مقاوم در برابر خش است. این ویژگی درجه یک از صفحه در برابر سایش و آسیب های جزئی محافظت می کند. همچنین در این نوع از ساعت ها حرکات مکانیکی ساخت سوئیس، دقت و قابلیت اطمینان را تضمین می کند.

 

ساعت مچی برند لونژین مدل L2.628.5.77.7
ساعت مچی برند لونژین مدل L2.628.5.77.7

 

برای مشاهده و خرید ساعت مچی لونژین مدل L2.628.5.77.7 کلیک کنید.

 

3 : اهمیت تاریخی

ساعت های برند لونژین Longines تاریخچه طولانی و غنی دارند. داشتن یک ساعت از برند لونژین Longines فرصتی برای داشتن یک قطعه از تاریخ است. این شرکت در سال 1832 میلادی در سوئیس تأسیس شد و به سرعت به دلیل دقت خاص در تولید محصولات خود، مورد توجه قرار گرفت. لونژین Longines همچنین مرزها را جابجا کرد و به یک شرکت پیشگام در صنعت تبدیل شد.

در این برند گزینه هایی برای هر سلیقه و بودجه ای وجود دارد. به علاوه، این ساعت ها برای ماندگاری ساخته شده اند. بسیاری از دارندگان ساعت اعلام کرده اند که از ساعت های لونژین Longines خود برای چندین دهه استفاده می کنند. این باعث می شود که لونژین Longines یکی از معتبرترین برندهای لوکس ساعت در بازار باشد.

 

ساعت مچی برند لونژین مدل L2.893.4.78.6
ساعت مچی برند لونژین مدل L2.893.4.78.6

 

برای مشاهده و خرید ساعت مچی لونژین مدل L2.893.4.78.6 کلیک کنید.

 

4 : حمایت های مالی

از زمان تولید اولین ساعت کرنوگراف دار لونژین Longines در سال 1878 میلادی، این برند به طور پیوسته روابط قوی با سازمان‌ها و تیم‌های ورزشی مختلف در سرتاسر جهان برقرار کرده است. لونژین ابتدا در مسابقات اسب دوانی، سپس در سایر ورزش‌های سوارکاری مانند پرش با اسب و سوارکاری استقامتی حضور داشت.

امروزه لونژین Longines به عنوان زمان‌سنج، شریک و تماشاگر رسمی جام جهانی تیراندازی با کمان، رقابت های جهانی ژیمناستیک هنری، جام جهانی اسکی آلپاین FIS و بازی های مشترک المنافع در سراسر جهان حضور دارد.

 

تاریخچه و بررسی جامع ساعت مچی لونژین - برند لونژین و مسابقات پرش با اسب
تاریخچه و بررسی جامع ساعت مچی لونژین – برند لونژین و مسابقات پرش با اسب

 

5 : خدمات در سراسر جهان

لونژین Longines به شما کیفیت بی عیب و نقصی از خدمات را ارائه می دهد که همیشه در دسترس هستند. خدمات حرفه ای شامل تمیز کردن و روغن کاری کلیه قطعات هر 5 سال یکبار می باشد. این سرویس تضمین می کند که تمامی قطعات در وضعیت مطلوبی قرار دارند و باعث آرامش کامل و تضمین طول عمر ساعت می شود.

اگر ساعت لونژین Longines شما نیاز به تعمیر، تنظیم یا سرویس دارد، توصیه می‌کنیم که آن را به نزدیک‌ترین مرکز خدمات مجاز لونژین Longines بیاورید. در بعضی از کشور ها مراکز خدمات و سرویس محصولات ساعت برند لونژین مانند هند، کانادا، ایالات متحده امریکا، کره جنوبی، رهلند، اسکاتلند و … وجود دارد.

همچنین برای تعمیر ساعت لونژین خود در ایران می توانید به شعب شهر ساعت در تهران و مشهد مراجعه کنید.

 

6 : فروشگاه های لونژین Longines

این برند دارای صدها فروشگاه و نمایندگی مجاز در سراسر جهان است. همچنین برند لونژین Longines در بیش از 150 کشور مختلف به فروش می رسد. نمایندگی های فروش ساعت های برند لونژین Longines در برخی از کشور های جهان از جمله ترکیه، ایالات متحده، سوئد، استرالیا، نروژ، دانمارک و … وجود دارند.

 

فروشگاه های لونژین Longines
فروشگاه های لونژین Longines

 

کالکشن های برند ساعت مچی لونژین Longines

کالکشن های برند لونژین شامل  مستر کالکشن Master collection، رکورد Record،  هریتیج کلاسیک Heritage CLASSIC، فلگشیپ Flagship، دولچه ویتا DOLCEVITA، الگانت Elegant، لا گراند کلاسیک LA GRANDE CLASSIQUE DE، پریمالونا PRIMALUNA، ایویدنزا EVIDENZA، کانکوئیست CONQUEST، اسپیریت SPIRIT، هیدروکانکوئست HYDROCONQUEST و لجند دایور LEGEND DIVER می باشد.

مستر کالکشن Master collection

لونژین Longines به عنوان یک شرکت ساعت سازی سنتی، از همان ابتدا ساعت های استثنایی تولید می کرد. مجموعه مستر کالکشن Master collection در سال 2005 میلادی راه اندازی شده است. مستر کالکشن سنت دیرینه لونژین Longines را بر اساس فلسفه شرکت ادامه می دهد.

جدا از کیفیت استثنایی این ساعت‌ها، مشتریان از زیبایی‌شناسی کلاسیک مجموعه مستر کالکشن بسیار استقبال می‌کنند. این مجموعه از دستاوردها و اجراهای عالی گذشته الهام گرفته است. مدل معروف لونژین ویمز (Longines Weems) از دهه 1920 میلادی به عنوان یک الگو برای مجموعه مستر کالکشن عمل کرده است.

مجموعه مستر کالکشن متشکل از مدل‌هایی از ساعت است که با بیش از ده کالیبر مکانیکی مختلف مجهز شده‌اند. این ساعت ها به صورت اختیاری با سیم پیچی خودکار یا دستی به فروش می رسند. در همین حال، لونژین Longines مجموعه مستر کالکشن را با طیف مواد متنوعی از جمله طلای زرد 18 عیار و استیل ضد زنگ تولید کرده است.

مجموعه مستر کالکشن در ابتدا برای مچ های مردانه طراحی شده بود. اما اکنون برای مچ های ظریف خانم ها نیز تولید می شوند. به منظور پاسخگویی به طیف وسیعی از درخواست ها، مدل‌های ساعت مجموعه مستر کالکشن در اندازه‌های مختلف 38.5، 40، 42، 44 یا 47.5 میلی‌متری ارائه شده‌اند.

قاب‌ ساعت های این مجموعه از جنس استیل ضد زنگ یا طلای زرد می باشد. پشت قاب های ساعت های این مجموعه شفاف هستند. این قابلیت امکان نمایش حرکت چرخ دنده های ساعت را به کاربر می دهد. بند ساعت های مجموعه مستر کالکشن حداکثر راحتی و سهولت را تضمین می کنند. بند این ساعت ها از جنس استیل، طلا یا چرم می باشد.

 

ساعت مچی برند لونژین مجموعه مستر کالکشن مدل L2.893.5.57.7
ساعت مچی برند لونژین مجموعه مستر کالکشن مدل L2.893.5.57.7

 

برای مشاهده و خرید ساعت مچی لونژین مدل L2.893.5.57.7 کلیک کنید.

 

رکورد Record

مجموعه ساعت های رکورد Record برند لونژین، با ترکیب بی عیب و نقص زیبایی شناسی قدیمی و طراحی های معاصر، جامعه ساعت سازی جهانی را تحت تاثیر قرار داده است. مجموعه رکورد Record اولین مجموعه لونژین Longines است که به طور کامل گواهی استاندارد COSC را دریافت کرده است. این ساعت ها به دلیل ارائه دقت قابل اعتماد و طول عمر قابل توجه شناخته شده هستند.

در سال 2017 میلادی، همزمان با 185 سالگرد تاسیس برند لونژین، مجموعه رکورد Record در نمایشگاه ساعت بازل توسط لونژین معرفی شد. ساعت‌های این مجموعه به دلیل طراحی، دقت و ظرافت در دنیای ساعت‌ها بسیار مورد احترام هستند.

 

ساعت مچی برند لونژین مجموعه رکورد مدل L2.320.4.87.6
ساعت مچی برند لونژین مجموعه رکورد مدل L2.320.4.87.6

 

برای مشاهده و خرید ساعت مچی لونژین مدل L2.320.4.87.6 کلیک کنید.

 

برای مشاهده مقاله گواهی استاندارد ساعت های سوئیسی (cosc) کلیک کنید.

 

هریتیج کلاسیک Heritage CLASSIC

دو نکته مهم در مورد برند لونژین Longines این است که هم کاتالوگی باورنکردنی از طرح‌های تاریخی دارد و هم اینکه اینکه دقیقاً می‌داند چگونه آثار کلاسیک خود را به گونه‌ای دوباره منتشر کند که علاقه‌مندان را به خود جلب کند. مجموعه ساعت هریتیج کلاسیک Heritage CLASSIC در اصل به ساعت تاریخی ساخته شده توسط لونژین Longines در سال 1934 میلادی اشاره دارد.

 

ساعت مچی برند لونژین مجموعه هریتیج کلاسیک مدل L4.785.8.73.2
ساعت مچی برند لونژین مجموعه هریتیج کلاسیک مدل L4.785.8.73.2

 

برای مشاهده و خرید ساعت مچی لونژین مجموعه مدل L4.785.8.73.2 کلیک کنید.

 

فلگشیپ Flagship

این مجموعه در سال 1957 میلادی توسط لونژین منتشر شد. مجموعه فلگشیپ Flagship به عنوان زیباترین ساعت کلاسیک که در دهه 50 میلادی ایجاد شده است، دیده می شود. این مجموعه نمایانگر دیدگاه جدیدی برای ساعت‌ها در دوران پس از جنگ بود. در سال 2017 میلادی، این مجموعه توسط لونژین Longines به صورت مجدد بازآفرینی شد.

 

ساعت مچی برند لونژین مجموعه فلگشیپ مدل L4.274.0.87.6
ساعت مچی برند لونژین مجموعه فلگشیپ مدل L4.274.0.87.6

 

برای مشاهده و خرید ساعت مچی لونژین مدل L4.274.0.87.6 کلیک کنید.

 

دولچه ویتا DOLCEVITA

مجموعه دولچه ویتا DolceVita از زمانی که در سال 1997 میلادی راه اندازی شد، به لطف ظرافت معاصر خود، موفقیت چشمگیری داشته است. تناسب کاملا هماهنگ ساعت‌های مستطیل شکل این مجموعه از ویژگی‌های منحصر به فرد آن است. مدل های مختلفی در این مجموعه با الماس تزئین می شوند. این مجموعه ساعت زنانه، مچ بسیاری از خانم ها را زینت می‌دهد. تمام ساعت‌های این مجموعه دارای حرکت کوارتز هستند.

 

ساعت مچی برند لونژین مجموعه دولچه ویتا مدل L5.757.4.73.9
ساعت مچی برند لونژین مجموعه دولچه ویتا مدل L5.757.4.73.9

 

برای مشاهده و خرید ساعت مچی لونژین مدل L5.757.4.73.9 کلیک کنید.

 

الگانت Elegant

مجموعه الگانت Elegant در سال 2014 میلادی راه اندازی شد. ساعت های این مجموعه، کلاسیک، ساده و در عین حال مطابق با مُد روز می باشند. این مجموعه از ساعت ها دارای حرکات خود پیچشی هستند. حرکت چرخ دنده های این ساعت ها از طریق قاب شفاف پشتی قابل مشاهده است. مجموعه الگانت Elegant کمیاب‌ترین قطعات لوکس را در خود جای می‌دهد. ساعت های این مجموعه در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف موجود است.

 

ساعت مچی برند لونژین مجموعه الگانت مدل L4.810.5.12.7
ساعت مچی برند لونژین مجموعه الگانت مدل L4.810.5.12.7

 

برای مشاهده و خرید ساعت مچی لونژین مدل L4.810.5.12.7 کلیک کنید.

 

لا گراند کلاسیک LA GRANDE CLASSIQUE DE

مجموعه ساعت لا گراند کلاسیک La Grande Classique de که در سال 1992 میلادی راه اندازی شد، نقش مهمی در ایجاد شهرت برند ساعت لونژین Longines داشته است. این مجموعه نمادین هم برای زنان و هم برای مردان طراحی شده است. به عبارت دیگر ساعت های این مجموعه، یونیسکس می باشند.

 

ساعت مچی برند لونژین مجموعه لا گراند کلاسیک مدل L4.512.4.11.6
ساعت مچی برند لونژین مجموعه لا گراند کلاسیک مدل L4.512.4.11.6

 

برای مشاهده و خرید ساعت مچی لونژین مدل L4.512.4.11.6 کلیک کنید.

 

برای مشاهده مقاله تاریخچه یونیسکس (Unisex) کلیک کنید.

 

 پریمالونا PRIMALUNA

مجموعه پریمالونا PrimaLuna نماد زیبایی، جذابیت و ظرافت است. در سال 2009 میلادی، لونژین مجموعه پریمالونا PrimaLuna را معرفی کرد. این مجموعه به طور کامل ساعت های زنانه را در خود دارد. برای خانم هایی که به ظرافت اهمیت می دهند، ساعت های این مجموعه انتخاب بسیار مناسبی است. زیبایی این ساعت ها که با الماس های زرق و برق دار تزئین شده اند، افزایش یافته است.

 

ساعت مچی برند لونژین مجموعه پریمالونا مدل L8.114.4.71.6
ساعت مچی برند لونژین مجموعه پریمالونا مدل L8.114.4.71.6

 

برای مشاهده و خرید ساعت مچی لونژین مدل L8.114.4.71.6 کلیک کنید.

 

ایویدنزا EVIDENZA

یک مدل ساعت در سال 1925 میلادی، الهام بخش طراحی مجموعه ایویدنزا Evidenza بود. در سال 2003 میلادی، برند لونژین Longines مجموعه ساعت‌های ایویدنزا  Evidenza را راه‌اندازی کرد. این مجموعه با طراحی شیک خود، در کوتاه‌مدت مشتریان زیادی را جذب کرد. دنیای مُد فضای باز برای هنرمندان و صاحبان سبک بود. مجموعه ایویدنزا Evidenza با طراحی خاص خود دنیا مُد را متحول نمود.

 

ساعت مچی برند لونژین مجموعه ایویدنزا مدل L2.642.4.73.6
ساعت مچی برند لونژین مجموعه ایویدنزا مدل L2.642.4.73.6

 

برای مشاهده و خرید ساعت مچی لونژین مدل L2.642.4.73.6 کلیک کنید.

 

کانکوئیست CONQUEST

مجموعه کانکوئیست Conquest گواهی بر این واقعیت دارد که یک ساعت‌ علاوه بر ظرافت، می تواند استقامت و عملکرد عالی داشته باشد. مدل های ساعت مجموعه کانکوئیست Conquest از سال 1954 میلادی، بر همین اصل استوار بوده است. ساعت های این مجموعه دارای تعادل یکپارچه از کارایی و ظرافت، همراه با پیشرفته ترین ویژگی های فنی هستند.

 

ساعت مچی برند لونژین مجموعه کانکوئیست مدل L3.760.4.76.5
ساعت مچی برند لونژین مجموعه کانکوئیست مدل L3.760.4.76.5

 

برای مشاهده و خرید ساعت مچی لونژین مدل L3.760.4.76.5 کلیک کنید.

 

اسپیریت SPIRIT

زمان معرفی مجموعه اسپیریت Spirit در اوایل سال 2020 میلادی است. مجموعه اسپیریت Spirit لونژین، مجموعه ای است که شکاف بین الزامات زیبایی شناختی و فنی را در یک ساعت پر می کند.

 

ساعت مچی برند لونژین مجموعه اسپیریت مدل L3.811.4.73.2
ساعت مچی برند لونژین مجموعه اسپیریت مدل L3.811.4.73.2

 

برای مشاهده و خرید ساعت مچی لونژین مدل L3.811.4.73.2 کلیک کنید.

 

هیدروکانکوئست HYDROCONQUEST

لونژین Longines برندی است که به خاطر ساعت های غواصی خود شهرت یافته است. یکی از این ساعت ها، مجموعه ساعت هیدروکانکوئست HydroConquest است. مجموعه هیدروکانکوئست HydroConquest توسط لونژین برای مردان و زنانی که خواهان ساعت‌های با کارایی بالا هستند ایده‌آل است. این مجموعه دارای ترکیبی از عملکرد، تکنولوژی و سبک است.

مجموعه هیدروکانکوئست Hydroconquest اولین بار توسط لونژین Longines در سال 2007 میلادی معرفی شد. از آن زمان تا به حال این مجموعه به عنوان مجموعه اصلی ساعت های غواصی مدرن لونژین Longines بوده است.

 

ساعت مچی برند لونژین مجموعه هیدروکانکوئست مدل L3.781.4.96.6
ساعت مچی برند لونژین مجموعه هیدروکانکوئست مدل L3.781.4.96.6

 

برای مشاهده و خرید ساعت مچی لونژین مدل L3.781.4.96.6 کلیک کنید.

 

لجند دایور LEGEND DIVER

مجموعه لجند دایور Legend Diver بخشی جدایی ناپذیر از مجموعه هریتیج Heritage این برند است. علیرغم برخورداری از ویژگی های فنی مدرن، همه مدل ها ماهیت طراحی ساعت اصلی را حفظ می کنند. این مجموعه در سال 2007 میلادی راه اندازی شد. ساعت های غواصی مجموعه لجند دایور Legend Diver طرفداران خاص خود را در سراسر جهان دارد.

 

ساعت مچی برند لونژین مجموعه لجند دایور مدل L3.374.4.80.0
ساعت مچی برند لونژین مجموعه لجند دایور مدل L3.374.4.80.0

 

برای مشاهده و خرید ساعت مچی لونژین مدل L3.374.4.80.0 کلیک کنید.

 

چند سفیر برند لونژین

از سفیران و صاحبان ساعت های برند لونژین Longines می توان به هامفری بوگارت Humphrey Bogart، آدری هپبورن Audrey Hepburn، آرون کواک فوشینگ Aaron Kwok، لین چی لینگ Lin Chi-ling، ادی پنگ یو یان Eddie Peng، استفانی ماریا “اشتفی” گراف Stefanie Maria „Steffi“ Graf، آیشواریا رای باچان Aishwarya Rai Bachchan، جونگ وو سونگ Jung Woo-sung و جنیفر لارنس Jennifer Lawrence اشاره نمود.

همچنین آلبرت اینشتین دو ساعت از برند لونژین Longines، یک ساعت جیبی نقره ای مدل سال 1943 میلادی و یک ساعت مچی طلایی مدل سال 1929 میلادی داشت. ساعت جیبی لونژین Longines او اکنون در موزه تاریخی برن در سوئیس نگهداری می شود.

آدری هپبورن Audrey Hepburn

آدری کاتلین هپبورن یک هنرپیشه بریتانیایی بود. او که به عنوان یک نماد فیلم و مد شناخته می شد، توسط موسسه فیلم آمریکا به عنوان سومین اسطوره زن سینمای کلاسیک هالیوود رتبه بندی شد. وی در 20 ژانویه سال 1993 میلادی درگذشت.

 

تاریخچه و بررسی جامع ساعت مچی لونژین - برند لونژین و آدری هپبورن Audrey Hepburn
برند لونژین و آدری هپبورن Audrey Hepburn

 

ادی پنگ یو یان Eddie Peng

ادی پنگ یو یان بازیگر، خواننده و مدل تایوانی است.

 

تاریخچه و بررسی جامع ساعت مچی لونژین - برند لونژین و ادی پنگ یو یان Eddie Peng
برند لونژین و ادی پنگ یو یان Eddie Peng

 

جنیفر لارنس Jennifer Lawrence

جنیفر شریدر لارنس یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او پردرآمدترین بازیگر زن جهان در سال‌های 2015 و 2016 میلادی بود.

 

تاریخچه و بررسی جامع ساعت مچی لونژین - برند لونژین و جنیفر لارنس Jennifer Lawrence
برند لونژین و جنیفر لارنس Jennifer Lawrence

 

جونگ وو سونگ Jung Woo-sung

جونگ وو سونگ بازیگر کره جنوبی است. یونگ کار خود را به عنوان یک مدل شروع کرد. یونگ همچنین در سایر کشورهای آسیایی، به ویژه در ژاپن، بسیار محبوب است.

 

تاریخچه و بررسی جامع ساعت مچی لونژین - برند لونژین و جونگ وو سونگ Jung Woo-sung
برند لونژین و جونگ وو سونگ Jung Woo-sung

 

برای مشاهده مقاله ساعت مچی افراد مشهور کلیک کنید.

 

چکیده

لونژین Longines یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان ساعت‌های لوکس در جهان است که هنوز هم در حال فعالیت است. کمپانی .Montres Longines, Francillon S.A یا به اختصار لونژین Longines یک ساعت سازی لوکس سوئیسی با محل استقرار در شهر سنت ایمیر Saint-Imier، سوئیس است. این برند دارای صدها فروشگاه و نمایندگی مجاز در سراسر جهان است. همچنین برند لونژین Longines در بیش از 150 کشور مختلف به فروش می رسد.

کالکشن های برند لونژین شامل  مستر کالکشن Master collection، رکورد Record، هریتیج کلاسیک Heritage CLASSIC، فلگشیپ Flagship، دولچه ویتا DOLCEVITA، الگانت Elegant، لا گراند کلاسیک LA GRANDE CLASSIQUE DE، پریمالونا PRIMALUNA، ایویدنزا EVIDENZA، کانکوئیست CONQUEST، اسپیریت SPIRIT، هیدروکانکوئست HYDROCONQUEST و لجند دایور LEGEND DIVER می باشد.

 

برای مشاهده و خرید ساعت مچی برند لونژین کلیک کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4.8]