راجر فدرر

ساعت مچی در بررسی ساعت افراد مشهور باید بگوییم سلبریتی بودن فقط به این معنا نیست که در هالیوود هستید ، می توانید یک چهره مشهور ورزشی ، شخصیت سیاسی ، موسیقیدان یا حتی موسس یک شرکت بزرگ فناوری باشید. ساعت مچی افراد مشهور افرادی مثل کیت وینسلت ،

باراک اوباما

شخصیت های معروف و رویداد های بزرگ می توانند ساعت مچی های گرانقیمت و معروفی را به نمایش بگذارند .

 

ساعت مچی افراد مشهور از هالیوود تا سیاستمداران

بسیاری از برند های بزرگ ساعت  ، برای اشخاص معروف ساعت طراحی می کنند و هنگامی که  آنها ساعتشان را بر دست می اندازند توجه ما را جلب می کند. ساعتهای متفاوت و گران قیمت که افراد مشهور بر روی فرش قرمز بر دست دارند یا در فیلم ها و حتی هنگام ورزش بر دست میکنند.

 

برترین برند ساعت افراد مشهور

ساعت ها همیشه جزء اصلی فیلم ها بوده اند ، مانند فیلم جیمز باند. بیایید نگاهی به چند ساعت مشهور بیاندازیم و به بررسی آنها بپردازیم .

 

ساعت مچی تایگر وودز

تایگر وودز ، یکی از بزرگترین بازیکنان گلف و یکی از مشهورترین ورزشکاران ، سفیر بزرگترین شرکت های تولید کننده ساعت از جمله برند تگ هیوئر و رولکس است.

 

"ساعت مچی افراد مشهور
ساعت مچی افراد مشهور

 

ساعت مچی بابا واتسون

Bubba Watson

آخرین بازیکن گلف باز ما در این لیست ، اما قطعاً آخرین کسی نیست که به ساعت علاقه دارد ، بابا واتسون کمی متفاوت از سایر بازیکنان است. بابا واتسون هنگام بازی ، ساعت ریچارد میل خود را به دست میکند .

اکثر ورزشکاران ساعت خود را هنگام بازی دستشان نمی کنند ، چون برخی از ساعت ها سنگین و آزار دهنده هستند و در برابر ضربه مقاوم نیستند .

ریچارد میل با ساخت ساعتهایی با کارایی زیاد غریبه نیست . این برند در سال ۲۰۱۱ همکاری خودش را با واتسون شروع کرد . واتسون ، مدل RM 38-01 را به دست می کند ، که قیمت این ساعت  ۸۲۵،۰۰۰ دلار است .

در مدل RM 38-01 ، از پیشرفته ترین تکنولوژی استفاده شده و از سه قسمت قاب جلو و پشت و قاب میانی تشکیل شده و تا عمق ۵۰ متری آب مقاومت می کند . همچنین این ساعت مجهز به G-Senor است که نیروی وارد شده به ساعت را اندازه گیری میکند . ساعتی بسیار سبک و راحت از جنس تیتانیوم .

 

"ساعت مچی افراد مشهور
ساعت مچی افراد مشهور

ساعت مچی افراد مشهور

 

ساعت مچی گوردون رامسی

سرآشپز گوردون رامسی ، معروف به خلق و خوی سخت ، با داشتن ۳۵ رستوران در سراسر جهان و برنامه های تلویزیونی متعدد شهرت دارد و همچنین متخصص ساعت است.

در پیش نمایش اخیر آخرین آشپزخانه جهنمی ، ChefRamsay یک ساعت چشم نواز با صفحه زرد رنگ به دست دارد. این ساعت  Cockpit Chronograph از Breitling نام دارد .

این تنها ساعت مچی او  در مجموعه اش نیست ، او همچنین دارای  Everose Rolex Yachtmaster ،  Submariner “Smurf” و یک Rolex Submariner قدیمی ۱۹۵۰ است .

 

"<yoastmark
ساعت مچی افراد مشهور

 

برند ساعت مچی تنیسور های مشهور

ساعت مچی افراد مشهور

 

ساعت مچی رافائل نادال

Rafael Nadal – Richard Mille

رافائل نادال (ستاره اسپانیایی تنیس) از برند ریچارد میل استفاده میکند . این برند سوئیسی در سال ۱۹۹۹ تاسیس شد و یکی از مشهورترین برند های جهان میباشد . نادال ، همکاری خود را از سال ۲۰۱۰ با این برند آغاز کرد .

در سال ۲۰۲۰ ، این برند به مناسبت همکاری ۱۰ ساله اش با رافائل نادال ، از مدل RM 27-04 رونمایی کرد که از شکل راکت تنیس الهام گرفته شده بود و ارزشی حدود ۱ میلیون دلار داشت  و در نوع خودش بسیار فوق العاده بود . وزن این ساعت تنها ۳۰ گرم است و در آن از ۱۹ تکه جواهر استفاده شده و تا ۱۲ کیلوگرم در برابر ضربه مقاوم است .

 

"<yoastmark
ساعت مچی افراد مشهور

ساعت مچی سرنا ویلیامز Serena Williams

برند  Audemars Piguet

سرنا ویلیامز فوق ستاره تنیس ، دارای ۲۳ عنوان گرند اسلم ، بیش از ۶ سال با برند Audemars Piguet همکاری کرد. او در سال ۲۰۱۴ سفیر مدل Royal Oak Offshore شد و در هنگام بازی ساعت کرونوگراف دریایی در دست داشت .

سرنا هنگامی که در مراسم رسمی تری شرکت میکند ، ساعت های شیک تر را انتخاب می کند ، مانند رز گلد هزاره. هنگام حضور در مت گالا در سال ۲۰۱۷ ، Diamond Outrage از مجموعه Haute Joaillerie به دست داشت .

در ویدئویی که اخیراً با دخترش بازی می کند ، سرنا را می توان دید که یکی از جدیدترین مدل های Royal Oak ، یعنی ساعت AP سرامیک Openworked را پوشیده است. او همچنین با مدلهای دیگر Royal Oak در مسابقات مختلف دیده میشود.

 

"<yoastmark
ساعت مچی افراد مشهور

 

ساعت مچی راجر فدرر

برند Rolex یکی دیگر از بزرگترین تنیسورها ، با ۲۰ عنوان گرند اسلم ، راجر فدرر است که مجموعه کاملی از برند ساعت مچی رولکس دارد. او در سال ۲۰۰۹  Rolex Datejust II خود را پوشیده بود که پس از قهرمانی در مسابقات آزاد فرانسه برای اولین بار جام را بالای سر برد.

این ساعت ، نمادی برای آن روز است و وقتی آن را می پوشد ، خاطرات را زنده می کند.

سایر مدلهای رولکس در مجموعه گسترده او عبارتند از GMT-Master II “Batman” ، Daytona “Big Red” و صفحه آبی گریزآمیز Sky-Dweller. برند ساعت افراد مشهور

Roger Federer
"<yoastmark
ساعت مچی افراد مشهور

 

ساعت مچی افراد مشهور

ساعت مچی باراک اوباما

Barack Obama

باراک اوباما ، چهل و چهارمین رییس جمهور آمریکا ، از ساعت مچی  Jorg Gray (جورج گری) مدل JG6500 Chrono استفاده می کند . بند این ساعت از جنس چرم ایتالیایی بوفالو است  و  خاصیت ضد آب دارد .

برند جورج گری در سال ۱۹۹۸ در کالیفرنیا تاسیس شد  . معروفیت این برند به دلیل هدیه تیم محافظت آمریکا، به باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا بود .

او در چهل و ششمین سالگرد تولدش در سال ۲۰۰۷ ، این ساعت را از تیم محافظت ریاست جمهوری هدیه گرفت و از آن به بعد اوباما از این برند استفاده کرد .

اکنون که دیگر در مقام ریاست جمهوری نیست ، چند سال پیش هنگام حضور در بازی های Invictus ، یک نشان رولکس سلینی ۵۰۵۰۹ را بدست کرده بود .

 

"<yoastmark
ساعت مچی افراد مشهور

ساعت مچی بیل کلینتون

Bill Clinton

مشابه باراک اوباما ، بیل کلینتون در دوران ریاست جمهوری خود در دهه ۱۹۹۰ از ساعت های زیادی استفاده می کرد.

او در سال ۱۹۹۳ یک ساعت دیجیتالی Timex Ironman در افتتاحیه به دست خود داشت ، که توسط بخش واشنگتن پست به عنوان “گارگوئیل مچ” نامیده می شد.

 

مجموعه او در حال حاضر شامل PAM 89 LUminor GMT ، PAM 282 Radiomir Black Seal و JaegerLeCoultre Master Compressor Alarm Navy Seals می باشد.

او همچنین نسخه محدود A. Lange & Sohne Grosse Langematik Gangreserve را با پلاتین پوشیده است.

 

"<yoastmark
ساعت مچی افراد مشهور

 

ساعت مچی افراد مشهور

ساعت مچی شاون کارتر

Shawn Corey Carter-Jay Z

شاون کارتر مردی است که نیازی به معرفی ندارد ، او (همچنین به عنوان Jay-Z شناخته می شود) و یکی دیگر از متخصصان ساعت است.

او در تعداد زیادی از آهنگهای خود به ساعتها اشاره کرده است .

او ساعت های زیادی را از مارک های مختلف جمع آوری کرده است ، اگرچه وقتی اولین بار شروع به جمع آوری کرد ، طرفدار رولکس بود. از آنجا او Audemars Piguet ، Hublot ، Patek Philippe و Jaeger LeCoultre را به مجموعه خود اضافه کرده است.

در آهنگ Summer خود که با بیانسه منتشر شد ، در قسمتی از اهنگ میگوید : “من هیچ تصوری از زمان ندارم.

 

برای جشن ۵۰ سالگی P.Diddy ، جی زی از Patek Philippe Grandmaster Chime 6300G استفاده کرد که ارزش آن ۲٫۲ میلیون دلار است.

 

شاون کارتر
ساعت مچی افراد مشهور

برند ساعت افراد مشهور

 

ساعت مچی کیت وینسلت

کیت وینسلت یکی از معروف ترین بازیگران زن جهان است. کیت وینسلت حرفه خود را بر اساس مجموعه ای از اجراهای فیلم که بر خلاف کلیشه های کلاسیک است ، بنا کرد و در هر یک شخصیت جدیدی خلق کرد که به راحتی از درام به عاشقانه پرشور و فردگرایی عجیب و غریب منتقل می شود.

کیت نخستین بازی خود را در سن ۱۷ سالگی در فیلم  “موجودات آسمانی” ساخته پیتر جکسون انجام داد . کیت وینسلت ، اولین بار برای فیلم حس و حساسیت ، ساخته انگ لی ، نامزد دریافت جایزه اسکار شد .

کیت وینسلت سپس برای بازی در فیلم های “زنبق” ، “آفتاب ابدی ذهن بی نقطه” و “بچه های کوچک” نامزد شد و با برنده شدن اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در نقش “نازی سابق” در “خواننده” به شهرت رسید.

فیلم شناسی او شامل فیلمهای به یاد ماندنی است ، از جمله “جاده انقلابی” ، به کارگردانی سام مندس . او در کنار لئوناردو دی کاپریو ، “در جستجوی بی سرزمین” و “عاشقانه و سیگار” بازی می کند. برند ساعت افراد مشهور

کیت وینسلت ، در سال ۲۰۱۰ به خانواده برند ساعت مچی Longines پیوست. ساعت افراد مشهور

 

ساعت مچی افراد مشهور
ساعت مچی افراد مشهور

 

ساعت مچی ادی پنگ

ادی پنگ (یویان پنگ) که به عنوان قهرمان اکشن و تاثیر گذار نسل جدید آسیا مورد ستایش و گرامی داشت قرار گرفته است ، مدام توسط جوایز معتبر سینمایی مانند Hong Kong Film Awards و Taipei Golden Horse Awards به خاطر بازیهای موفقیت آمیز خود در باکس آفیس مانند Unbeatable (2013) و Jump Ashin شناخته می شود.

او در سال ۲۰۱۳ در فیلم ظهور افسانه ، در نقش استاد برجسته کنگ فو ، وونگ فی هونگ به ایفای نقش پرداخت . این فیلم به نمایش هنرهای رزمی می پردازد که روایت اصلی این فیلم درباره زندگی استاد وونگ فی هونگ است .

ادی همچنین توجه تهیه کنندگان و کارگردانان کشورهای غیر چینی زبان مانند کره جنوبی را جلب کرده است.

برند ساعت مچی ادی پنگ ، لونژین است . او از سال ۲۰۱۴ سفیر ظرافت Longines است. کلاس ذاتی او ، حضور او و کاریزمای او تجسم کامل ارزشهای Longines است. برند ساعت افراد مشهور

 

 برند ساعت افراد مشهور
ساعت مچی افراد مشهور

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]