برند Citizen

Citizen یک برند معتبر جهانی است که به خاطر ساعت های بسیار فنی اش شناخته شده است. سیتیزن با تقریباً یک قرن تجربه، بارها و بارها جزو اولین ها در صنعت ساعت سازی بوده است. تاریخچه ساعت های سیتیزن به دلیل تمایل به مدرن شدن و بهبود مستمر، با موفقیت های بسیاری مشخص شده است. این برند که در فناوری شارژ خورشیدی بسیار موفق بوده و بیشتر به دلیل عملکرد Eco-Drive خود شناخته شده است. در ادامه به معرفی چندتا از بهترین ساعت های سیتیزن میپردازیم.

برند Citizen
برند Citizen

 

معرفی بهترین ساعت های سیتیزن

برند Citizen در سال 1918 تاسیس و افتتاح شد، در آن زمان به عنوان موسسه تحقیقاتی ساعت شوکوشا توسط Kamakechi Yamazaki تاسیس شد. نام Citizen که به معنای شهروند است برای اولین بار در سال 1924 روی صفحه ساعت جیبی که شوکوشا تولید کرد ظاهر شد.

از آن زمان به بعد این برند شروع به تولید ساعت هایی زیبا و با کیفیت کرد تا بتواند نام خود را همیشه در صنعت ساعت سازی در رتبه اول نگه دارد. در ادامه به چندتا از بهترین ساعت های این برند اشاره خواهیم کرد.

ساعت مچی مدل ai7000-83e برند Citizen

این ساعت فوق العاده که زیبا که مخصوص ورزشکاران طراحی شده از ساختار محکم و قاب بزرگ با قطر 43 میلی متر و ظاهری ورزشی، ساخته شده. این ساعت مچی با موتور کوارتز که به قابلیت اندازه گیری زمان پیشرفته تا 1/20 ثانیه با دست مرکزی شش گردشی مجهز شده است.

از دیگر ویژگی های این ساعت می توان به نمایش تاریخ، شیشه معدنی صاف و مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متر برای شنا و غواصی اشاره کرد. این مدل دارای بدنه و بند فولاد ضد زنگ نقره ای در برابر صفحه سیاه که یک تضاد بسیار زیبا در ساعت بوجود می آورد.

ساعت مچی مدل ai7000-83e برند Citizen
ساعت مچی مدل ai7000-83e برند Citizen

 

برای خرید این ساعت مچی از سایت ساعت مچی ai7000-83e کلیک کنید.

 

ساعت مچی مدل EM0910-80D برند Citizen

با این ساعت فوق‌العاده و محکم که از فولاد ضد زنگ مقاوم و شیشه‌ های یاقوت کبود مقاوم در برابر خش ساخته شده است، همیشه مدرن و زیبا باشید.

این ساعت که با استفاده از فناوری Eco-Drive، توانایی نگهداری شارژ تا 6 ماه را دارد و به جای باتری، از انرژی نور برای این عملکرد استفاده می کند که وزن آن را سبک تر و باعث می شود برای محیط زیست خطری نداشته باشد.

این ساعت با صفحه‌ نمایش زیبا و با کیفیت مرواریدی رنگ که در مقابل رنگ‌ های نقره‌ ای صاف قرار گرفته است طراحی شده است. همچنین دارای یک الماس و یک تاج سنگ قیمتی در موقعیت ساعت 8 روی صفحه است. این ساعت نمونه ای از سبکی برای هر مناسبت است.

معرفی بهترین ساعت های سیتیزن

 

ساعت مچی مدل EM0910-80D برند Citizen
ساعت مچی مدل EM0910-80D برند Citizen

 

برای خرید این ساعت مچی از سایت ساعت مچی EM0910-80D کلیک کنید.

 

ساعت مچی مدل Promaster Marine BN0158-85X برند Citizen

یک ساعت زیبا و عالی برای استفاده در فعالیت‌های غواصی و ورزش های آبی است. این ساعت با دارا بودن بدنه و بند از جنس استیل ضد زنگ و شیشه معدنی مقاوم در برابر خط و خش، بسیار مقاوم در برابر آب و ضربه است.

همچنین، این ساعت با استفاده از فناوری Eco-Drive به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از نور خورشید و نور مصنوعی، انرژی مورد نیاز ساعت خود را تامین کنید و نیازی به تعویض باتری ندارید. این ساعت دارای صفحه نمایش بزرگی با قطر 44 میلی‌متر است که زمان‌بندی دقیق را با استفاده از ساعت‌های شش گردشی و کرونومتر دقیق تا 1/5 ثانیه فراهم می کند.

از دیگر امکانات این ساعت مچی می توان به مواردی مانند: نمایش تاریخ، سه زیر شماره برای نمایش ثانیه‌ها و دقایق و یک قابلیت تایمر شمارش معکوس است. با مقاومت در برابر آب تا عمق 200 متر، این ساعت برای استفاده در غواصی و سایر فعالیت‌های آبی مناسب است.

ساعت مچی مدل Promaster Marine BN0158-85X برند Citizenساعت مچی مدل Promaster Marine BN0158-85X برند Citizen
ساعت مچی مدل Promaster Marine BN0158-85X برند Citizen

 

برای خرید این ساعت از سایت ساعت مچی BN0158-85X کلیک کنید.

 

ساعت مچی مدل Promaster Marine AT8020-54L برند Citizen

ساعت مچی مدل AT8020-54L ساعتی است که نه تنها به دلیل طراحی خیره کننده، بلکه به دلیل عملکرد پیشرفته اش دوست داشتنی و عالی است. این ساعت با طراحی الهام‌ گرفته از هوانوردی و ویژگی‌ های پیشرفته‌ اش، برای علاقه‌ مندان به حمل و نقل هوایی و کلکسیونر های ساعت ضروری است.

این ساعت دارای بدنه و بند استیل ضد زنگ نقره ای است که نه تنها بادوام است بلکه شیک به نظر می رسد. قاب استیل ضد زنگ آبی با پوشش یونی، ظرافتی را به ساعت می بخشد و آن را به یک اکسسوری عالی برای تبدیل می کند. این ساعت دارای شیشه یاقوت کبود ضد خش است که از صفحه در برابر خط و خش و آسیب های دیگر محافظت می کند.

صفحه آبی رنگ یکی دیگر از ویژگی های برجسته این ساعت است. این صفحه دارای عقربه ها و نشانگرهای درخشان است که دیدن زمان را حتی در شرایط کم نور آسان می کند.

نشانگرهای دقیقه و شهرهای زمان جهانی به عملکرد های این ساعت اضافه می‌کنند، در حالی که علامت‌ های ماشین‌ حساب ناوبری در اطراف لبه بیرونی آن را به ابزاری عالی برای فعالیت‌های مرتبط با هوانوردی تبدیل می‌کند.

ساعت مچی مدل AT8020-54L از بهترین ساعت مچی های سیتیزن
ساعت مچی مدل Promaster Marine AT8020-54L برند Citizen

 

برای خرید این ساعت مچی از سایت ساعت مچی AT8020-54L کلیک کنید.

 

ساعت مچی مدل Promaster JY8085-14H برند Citizen

این ساعت استثنایی که با یک قاب فولادی ضد زنگ و صفحه‌ ای خاکستری با عقربه‌های درخشان طراحی شده و در پشت یک شیشه یاقوت کبود ضد خش قرار دارند.

دارای هماهنگ سازی زمان ساعت اتمی برای دقت عالی، پشتیبانی از زمان 43 شهر جهان، اندازه‌گیری کرنوگراف 1/100 ثانیه تا 24 ساعت است. این ساعت ورزشی متمایز از فناوری Eco-Drive استفاده می کند. که به طور پایدار با هر نوری انرژی مورد نیاز را دریافت میکند. و هرگز به باتری نیاز ندارد و تا عمق 200متری در برابر آب مقاوم است.

از دیگر امکانات ساعت می توان به مواردی مانند: یک تقویم همیشگی، 2 زنگ هشدار، تایمر شمارش معکوس 99 دقیقه ای، نمایشگر نور پس زمینه دیجیتال، نمایشگرزمان جهانی هماهنگ (UTC) و نشانگر ذخیره انرژی این ساعت مچی اشاره کرد.

 

معرفی بهترین ساعت های سیتیزن

 

ساعت مچی مدل JY8085-14H از بهترین ساعت مچی های سیتیزن
ساعت مچی مدل Promaster JY8085-14H برند Citizen

 

برای خرید این ساعت مچی از سایت Promaster JY8085-14H کلیک کنید.

 

ساعت مچی مدل Promaster JY8074-11X برند Citizen

این ساعت از قاب و بند استیل ضد زنگ تهیه می شود که مقاوم در برابر ضربه و همچنین مقاوم در برابر آب است. شیشه ضد خش از جنس یاقوت کبود نیز به ماندگاری ساعت کمک می‌کند. صفحه نمایش این ساعت آنالوگ است و دارای شاخص‌های ساعت و دقیقه، شاخص‌های نمایش زمان جهانی و نشانگر محاسبه مسیر پرواز است.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه این ساعت، موتور Eco-Drive است که این ساعت را قادر می‌سازد تا با هر نوری انرژی بگیرد و انرژی مورد نیاز ساعت را تامین کند. همچنین این ساعت دارای یک تقویم دائمی و قابلیت نمایش زمان در مناطق زمانی مختلف است.

از دیگر ویژگی های این ساعت فوق العاده این است که یک سیستم مسیریابی دارد که شامل بیزل اسلایدرول است. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد برای انجام محاسبات مختلف مربوط به هواپیما، مانند مصرف سوخت، سرعت هواپیما و فاصله، استفاده کند. بیزل اسلایدرول همچنین دارای نشانگر ذخیره انرژی است و نشان می‌دهد چه مقدار از قدرت ساعت باقی مانده است.

این ساعت تا 200 متر ضد آب است، بنابراین برای ورزش‌های آبی یا شنا نیز مناسب است.

ساعت مچی مدل JY8074-11X از بهترین ساعت مچی های سیتیزن
ساعت مچی مدل Promaster JY8074-11X برند Citizen

 

برای خرید این ساعت مچی از سایت ساعت مچی JY8074-11X کلیک نمایید.

 

Eco-Drive چیست؟

Eco-Drive یک تکنولوژی مربوط به ساعت های مچی است که توسط شرکت ژاپنی Citizen توسعه داده شده است. این تکنولوژی از انرژی نور خورشید و نور مصنوعی استفاده می کند تا باتری را شارژ کند. با استفاده از سلول های خورشیدی کوچکی که در صفحه نمایش ساعت هستند، نور به انرژی تبدیل شده و در باتری ذخیره می شود. به این ترتیب، نیازی به تعویض باتری ندارند و به صورت خودکار شارژ می شوند.

این تکنولوژی علاوه بر اینکه دوست محیط زیست است، بسیار عملی و کاربردی است. همچنین در ساعت های مختلفی از جمله ساعت های اسپرت، کلاسیک و هوشمند استفاده می شود.

بهترین ساعت های سیتیزن

در آخر برند سیتیزن با طراحی زیبا، تکنولوژی پیشرفته و قیمت مناسب، انواع مدل‌هایی را برای افراد با سلیقه‌های مختلف در اختیار قرار می‌دهد. با توجه به نیازها و سلیقه شخصی خود، می‌توانید مدل مناسبی از ساعت‌های این برند را برای خود انتخاب کنید.

برند Citizen
برند Citizen

از اینکه این مقاله را تا انتها خواندید از شما متشکرم.

شهر ساعت

پیشنهاد میکنم حتما مقاله بهترین برندهای ساعت مچی را مطالعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 3.2]