طول عمر بند ساعت

افزایش طول عمر بند ساعت

در این مقاله به نکاتی برای افزایش عمر بند ساعت می پردازیم که براحتی عمر آن را افزایش داده و بتوانید مدت زیادی از بند ساعت استفاده کنید.( ساعت بند چرم )

همانطور که می دانید در دنیای ساعت ها، بند چرمی استحکام کمتری نسبت به بند فلزی دارد و گاهی مجبور می شوید به همین علت، هر سال بند ساعت را با بندی جدید تعویض نمایید که شاید بسیار پر هزینه هم باشد.

 

طول عمر بند ساعت
عمر بند ساعت

ساعت بند چرم

با وجود تمایل به داشتن ساعت بند چرم ، از تصمیم و انتخاب خود منصرف شده باشید و به جای آن ساعتی بند فلزی خریداری کرده باشید.

 

طول عمر بند ساعت
عمر بند ساعت

 

اما به تازگی راه حل جالبی برای حفاظت بیشتر بندهای چرمی مطرح شده است که به زودی در اکثر برندهای ساعت اجرا خواهد شد،

در واقع این روش باعث می شود دست انسان از تماس با بند، کم تر عرق کند و هم چنین باعث کاهش التهاب یا حساسیت بر روی دست استفاده کننده ی ساعت می شود.

 

طول عمر بند ساعت
طول عمر بند ساعت

 

راهنمای خرید ساعت مچی

 

واقعیت امر این است که با تماس چرم به دست انسان، عرق به وجود می آید و محل مناسبی برای رشد باکتری ها پدیدار می شود که به فرآیند تخریب سریعتر چرم منجر می شود.

 

طول عمر بند ساعت
عمر بند ساعت

 

لایه ی آستر

در واقع این لایه ی آستر، با متریالی ویژه، احساس راحتی را به استفاده کننده ی ساعت می دهد و این امکان وجود دارد که بعد از مدتی بتوانید آن را تعویض کنید که مسلما هزینه ی کمتری نسبت به خرید بند ساعت دارد.

مثال

یک روز بسیار گرم تابستانی از بدست داشتن ساعت بند چرمی به دور دست خود چه حسی دارید!

 

 

 

افزایش طول عمر بند ساعت

 

پیشنهاد میکنیم مقاله 9 راه برای اینکه مطمئن شویم ساعتی که خریده ایم اصل است!! را هم مطالعه بفرمایید

 

برای خرید بندساعت با کیفیت و اصل حتما به فروشگاه های معتبر ما مراجعه بفرمایید و بند مورد نظر خودتون رو بر اساس سلیقه خودتون انتخاب فرموده و خریداری کنید ، البته خرید اینترنتی بند ساعت به زودی برای شما فراهم می شود

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]