برند Citizen

در این مقاله می خواهیم به شما همه چیز درباره برند سیتیزن Citizen را توضیح دهیم پس با ما همراه باشید.

ساعت برند سیتیزن همراه با جعبه
ساعت برند سیتیزن همراه با جعبه

 

تاریخچه برند سیتیزن Citizen

Citizen یک برند معتبر جهانی است که به خاطر ساعت های بسیار پیچیده خود شناخته شده است.

سیتیزن با تقریباً یک قرن تجربه، بارها در صنعت ساعت سازی اول بوده است. تاریخچه ساعت های سیتیزن به دلیل تمایل به مدرن شدن و پیشرفت مداوم، با موفقیت های بسیاری روبرو بوده است. این برند که در فناوری شارژ خورشیدی خود نیز جزو اولین ها است، و به دلیل عملکرد Eco-Drive خود شناخته می شود.

اگر به دنبال ساعتی بادوام با ویژگی های زیاد و شارژ طولانی مدت باشید با طراحی ساده و زیبا هستید، توصیه میکنم ساعت مچی خود را از این برند انتخاب بکنید.

تاریخچه برند سیتیزن
تاریخچه برند سیتیزن

 

ساعت سیتیزن ساخت کجاست؟

در حالی که بسیاری از برند ها در موتور و سایر اجزای خود را خریداری می کنند و سپس ساعت را مونتاژ می کنند یا می سازند. Citizen یکی از معدود شرکت هایی است که قادر به تولید تمام قطعات آن است. یکی از زیر مجموعه‌ های Citizen در سوئیس، موتور خاصی را تولید می‌کند، اما در غیر این صورت، هر جزء مورد استفاده در ساخت ساعت Citizen در کارخانه‌های پیشرفته واقع در ژاپن ساخته می‌شوند.

پشت ساعت مچی اصل ستیزن

در پشت ساعت مچی های سیتیزن معمولا مواردی مانند: نام برند سیتیزن، کشور سازنده برند و ساعت مچی، کد رفرنس و میزان مقاومت در برابر آب حکاکی شده است.

پشت ساعت مچی citizen
پشت ساعت مچی citizen

 

قیمت ساعت برند سیتیزن

ساعت‌ ها مانند جواهرات کوچکی هستند که می‌توانند با هر لباسی ترکیب شوند، جدا از اینکه روشی مناسب برای بررسی زمان هستند. می‌توانید طیف گسترده‌ای از ساعت‌ های Citizen را بررسی کنید تا به شما در ایجاد یک تیپ مناسب کمک کند.

این ساعت‌ها در رنگ ها و طرح‌ های مختلف برای شما عرضه می‌شوند. علاوه بر این، Citizen گزینه های پرطرفداری برای مردان و زنان دارد.

شما می توانید بر اساس مناسبت، نیاز یا سبک شخصی آنها انتخاب کنید. ساعت‌ های Citizen را با جدیدترین ویژگی‌ ها مانند ساعت زنگدار،قطبنما،فشار سنج،  نمایش تاریخ و غیره نگاه کنید.

علاوه بر این، شما همچنین می توانید بهترین گزینه را از بین طیف گسترده ای از رنگ های بند انتخاب کنید. می‌توانید گزینه‌های دو رنگ را انتخاب کنید یا بند های تک رنگ مانند مشکی، آبی، طلایی، قهوه‌ای، نقره‌ای و موارد دیگر را بررسی کنید. این ساعت ها همچنین با مواد مختلفی مانند چرم، فولاد ضد زنگ و همچنین فلز عرضه می شوند.

با استفاده از این بند ها می توانید ساعت ها را با یک لباس مناسب برای مجالس رسمی یا نیمه رسمی ست کنید. از سوی دیگر، بند های تشکیل شونده از رزین و سیلیکون می توانند برای مجالس غیر رسمی و ورزش مناسب باشند. این ساعت‌ها را با مواد، ویژگی‌ ها و سایر جزئیات مختلف در محدوده قیمتی وسیع می توانید پیدا کنید.

 

ساعت مچی برند سیتیزن citizen

ساعت مچی برند سیتیزن citizen

خرید اینترنتی ساعت سیتیزن

فروشگاه آنلاین شهر ساعت یک مکان ارزشمند برای خرید و فروش ساعت‌ های مرغوب و اورجینال است که با اعتبار بالا و استانداردهای بین‌المللی شناخته می‌شود.

شهر ساعت با دارا بودن نمایندگی رسمی از مراجع مربوطه اطمینان حاصل کرده است که محصولات ارائه شونده از برندهای معتبر و اصلی تولید می‌شوند.

تمامی ساعت‌ها با گارانتی اصالت و ضمانت اصالت همراه هستند. همچنین شما می توانید تمامی مدل ها و ساعت های زنانه و مردانه برند سیتزن را از سایت ما مشاهده و خریداری کنید

ساعت مچی زنانه برند سیتیزن citizen
ساعت مچی زنانه برند سیتیزن citizen

 

ساعت مچی مردانه سیتیزن citizen
ساعت مچی مردانه سیتیزن citizen

 

برای مشاهده مقاله ویژگی های ساعت مچی لوکس کلیک نمایید.

شهر ساعت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]