معرفی برند ساعت مچی هابلوت HUBLOT

برند ساعت لوکس هابلوت Hublot مستقر در نیون سوئیس، در سال 1980 میلادی توسط کارلو کروکو (Carlo Crocco) ایتالیایی تأسیس شد. معرفی برند ساعت مچی هابلوت HUBLOT ما را با این برند لوکس سوئیسی آشنا می کند.

 

معرفی برند ساعت مچی HUBLOT

 

معرفی برند ساعت مچی هابلوت HUBLOT
ساعت مچی هابلوت HUBLOT

 

برای مشاهده مقاله بهترین برندهای ساعت مچی لطفا کلیک کنید.

 

برند هابلوت HUBLOT

هابلوت Hublot یک برند ساعت سازی سوئیسی است که در سال 1980 میلادی توسط کارلو کروکو (Carlo Crocco) ایتالیایی تأسیس شد. هابلوت یکی از معروف ترین برندهای ساعت مچی لوکس در جهان است. امروزه دفتر مرکزی این برند در سوئیس است. این شرکت به عنوان یک زیرمجموعه متعلق به شرکت لوکس فرانسوی LVMH فعالیت می کند.

اما در عین حال، هابلوت Hublot با بسیاری از برندهای برتر ساعت های لوکس سوئیسی مانند Omega، Rolex یا Patek Philippe کاملا متفاوت است. در حالی که شناخته شده ترین برندهای ساعت لوکس اغلب بیش از صد سال قدمت دارند و تاریخچه طولانی دارند، هابلوت Hublot در مقایسه با آن ها به کودک خردسالی شبیه است.

اولین نفر باشید، منحصر به فرد باشید، متفاوت باشید. این فلسفه به هابلوت این امکان را داده است که در مدت تنها چند دهه در بازار رقابتی ساعت‌های با کیفیت بالا، شهرت قابل‌توجهی به دست آورد. این یک موضوع تاثیرگذار در صنعت ساعت سازی است. زمانی که هابلوت Hublot اولین ساعت خود را با ترکیب لاستیک طبیعی و طلا طراحی کرد، این مسئله باعث پیشرفت آن شد.

 

برند هابلوت HUBLOT
برند هابلوت HUBLOT

 

تاریخچه برند ساعت مچی هابلوت HUBLOT

کارلو کروکو (Carlo Crocco) یکی از کارمندان گروه خانوادگی بیندا ایتالیا که بیشتر به خاطر ساخت ساعت‌های بریل شناخته می‌شود، این شرکت را در سال 1976 میلادی ترک کرد تا یک شرکت ساعت سازی راه‌اندازی کند.

با نقل مکان به سوئیس، گروه MDM Geneve را تشکیل داد. او مشغول طراحی ساعتی شد که نام آن را هابلوت Hublot گذاشت. برند ساعت لوکس هابلوت Hublot مستقر در نیون سوئیس در سال 1980 میلادی توسط کارلو کروکو ایتالیایی تأسیس شد. موسس این شرکت توانست طراحی ایتالیایی را با هنر سوئیسی ترکیب کند و محصولات غیر متعارف تولید کند. حتی اگر موفقیت بلافاصله شروع نشده باشد، تاریخچه شرکت به یک داستان موفقیت آمیز تبدیل شد.

ساعتی که او خلق کرد اولین بند لاستیکی طبیعی در تاریخ ساعت سازی را داشت. ساخت این بند سه سال طول کشید. این مفهوم، در آن زمان، غیرعادی بود و نشان دهنده شروع عشق این برند به ترکیب مواد مختلف بود. علیرغم عدم جذب یک مشتری بالقوه در اولین روز عرضه در نمایشگاه ساعت بازل در سال 1980 میلادی، این ساعت به سرعت با فروش بیش از 2 میلیون دلار در همان سال به موفقیت تجاری دست یافت.

در سال‌های بعد نیز، مدل‌های دیگری از جمله ساعت‌های غواصی و کرنوگراف‌ها منتشر شدند. با کمک استراتژی های بازاریابی هوشمندانه، هابلوت Hublot به ستاره نو ظهور در میان ساعت سازان سوئیسی تبدیل شد. در سال 2010 میلادی، هابلوت به عنوان نگهدارنده رسمی زمان جام جهانی فوتبال و همچنین نگهدارنده رسمی زمان در جام جهانی فوتبال در سال 2014 میلادی تبدیل شد.

 

کارلو کروکو (Carlo Crocco) بنیانگذار برند ساعت مچی هابلوت HUBLOT
کارلو کروکو (Carlo Crocco) بنیانگذار برند ساعت مچی هابلوت HUBLOT

 

برای مشاهده مقاله نمایشگاه بازل، بزرگترین نمایشگاه ساعت در جهان لطفا کلیک کنید.

 

نام هابلوت HUBLOT از کجا آمده است؟

در زبان فرانسوی، هابلوت Hublot به معنای دریچه است. دریچه یک پنجره کوچک در قسمت بیرونی کشتی یا هواپیما است و همین امر باعث شده است که هابلوت بسیار نمادین شود. نام این برند، اشاره به قاب دایره‌ای دارد که با پیچ‌هایی که در مدل‌های اولیه وجود داشت، حفظ می‌شود.

قاب ساعت یک بخش مرکزی از طراحی آن است و دقیقاً همان دریچه ای است که قرار است قاب به آن شباهت داشته باشد. طراحی نمادین قاب را می‌توان در اکثر ساعت‌های هابلوت Hublot یافت. این موضوع یکی از ویژگی‌های مهم طراحی است که باعث تمایز با سایر برندها می‌شود.

 

برند ساعت مچی هابلوت HUBLOT
برند ساعت مچی هابلوت HUBLOT

 

دوران مدیریت ژان کلود بیور (Jean-Claude Biver)

کروکو که مشغول فعالیت‌های بسیاری در خیریه Hand-in-Hand بود، به دنبال کسی می گشت که بر هابلوت Hublot نظارت کند. در اواخر سال 2003 میلادی، ژان کلود بیور رئیس وقت بخش امگا گروه سواچ با کروکو ملاقات کرد. او یک متخصص بازاریابی بود. ژان کلود بیور در ماه مه سال 2004 میلادی، به عنوان مدیر عامل شرکت انتخاب شد. وی به عضویت هیئت مدیره درآمد و سهامدار اقلیت در هابلوت شد.

بیور شروع به ایجاد یک مجموعه پرچمدار جدید کرد که در آوریل سال 2005 میلادی در بازل سوئیس رونمایی شد. نام این مجموعه بیگ بنگ Big Bang بود. این یک موفقیت فوری بود و سفارشات در یک سال سه برابر شد. چند ماه بعد، در نوامبر سال 2005 میلادی، کرنوگراف بیگ بنگ در سطح بین المللی عرضه شد. این محصول جوایز متعددی از جمله جایزه طراحی سال 2005 میلادی در مسابقه جایزه بزرگ ساعت سازی ژنو و همچنین جایزه ساعت ورزشی در مراسم ساعت سال در ژاپن را دریافت کرد.

ساعت‌ها مانند کیک‌های داغ به فروش می‌رسند و گردش مالی شرکت به‌طور تصاعدی رشد می‌کرد. پس از ورود ژان کلود بیور در سال 2004 میلادی، فروش این برند 24 میلیون فرانک سوئیس بود. این عدد تا پایان سال 2006 میلادی، به نزدیک 100 میلیون فرانک رسید.

ژان کلود بیور اکنون رئیس بخش ساعت LVMH است که مسئولیت نظارت بر برندهای ساعت Hublot، TAG Heuer و Zenith را بر عهده دارد. پس از بیور در سال 2012 میلادی، ریکاردو گوادالوپ (Ricardo Guadalupe) مدیرعامل هابلوت Hublot شد. او همچنان مدیرعامل هابلوت Hublot است.

 

دوران مدیریت ژان کلود بیور (Jean-Claude Biver)
دوران مدیریت ژان کلود بیور (Jean-Claude Biver)

 

خرید هابلوت توسط شرکت چند ملیتی LVMH

چند سال پس از اینکه ژان کلود بیور نقش مدیرعامل را بر عهده گرفت، برند ساعت توسط شرکت لوکس LVMH Group به ریاست برنارد آرنو و خانواده‌اش خریداری شد. شرکت LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton) LVMH) یک هلدینگ و شرکت چندملیتی فرانسوی است. این شرکت متخصص کالاهای لوکس است و دفتر مرکزی آن در پاریس واقع شده است.

این فروش به برند هابلوت آسیبی نرساند و در واقع آن را تقویت کرد. برند هابلوت Hublot بیشتر و بیشتر رشد کرد و شعبه های آن در همه جا باز شدند. زمانی که هابلوت Hublot در سال 2008 میلادی به LVMH فروخته شد، فروش آن 200 میلیون فرانک سوئیس برآورد شد. در سال 2023 میلادی، LVMH با ارزش 500 میلیارد دلاری، با ارزش ترین شرکت اروپا شد.

 

خرید هابلوت توسط شرکت چند ملیتی LVMH
خرید هابلوت توسط شرکت چند ملیتی LVMH

 

چه چیزی در مورد ساعت های هابلوت Hublot بسیار خاص است؟

ساعت‌های هابلوت Hublot یک برند سوئیسی و نشان‌دهنده هنر فیوژن یا ذوب در بین برندهای ساعت هستند. ساعت‌های لوکس هابلوت Hublot بهترین تولید ساعت‌سازی سوئیس به حساب می‌آیند. این ساعت ها یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های مردانه و زنانه در دنیا هستند.

نوآوری، روش تولید، مجموعه های ویژه، سیستم تشخیص ساعت اصل از تقلبی، حمایت های مالی، خدمات بین المللی و وجود شعبه های زیاد از جمله مواردی هستند که این برند لوکس ساعت را خاص می کنند.

نوآوری

پس از چندین سال تحقیق، هابلوت Hublot یک همجوشی واقعی بین طلای خالص و سرامیک ایجاد کرد. آلیاژ طلای 18 عیار که از نظر سختی و مقاومت در برابر خراش نسبت به آلیاژهای سنتی برتری دارد. در عین حال خواص سرامیک و طلا را نیز حفظ می کند. در طول مرحله پرداخت، آلیاژ تصفیه نشده رنگ مایل به سیاه خود را از دست می دهد و رنگ طلایی منحصر به فردی به خود می گیرد که نام آن را طلای جادویی می نامند.

طلای جادویی یا مجیک گلد که به طور انحصاری در ریخته گری هابلوت Hublot تولید می شود، نویدبخش عصر جدیدی برای آلیاژهای فلزات گرانبها است. همچنین در سال 2018 میلادی، بخش تحقیق و توسعه هابلوت Hublot موفق به تولید یک ماده سرامیکی با رنگ روشن خاص شد.

 

معرفی برند ساعت مچی هابلوت HUBLOT
معرفی برند ساعت مچی هابلوت HUBLOT

 

برای مشاهده مقاله امکانات ساعت مچی لطفا کلیک کنید.

 

روش تولید

تمامی مراحل تولید و مونتاژ ساعت های برند هابلوت Hublot در سوئیس انجام می شود. همچنین آزمایش و تست عملکرد این ساعت ها نیز در مقر آنها در سوئیس انجام می گیرد. به عبارت دیگر هیچ ساعتی بدون آزمایش کامل کیفیت و عملکرد، عرضه نمی شود.

بند لاستیکی هابلوت به گونه ای ساخته شده است که با مچ هر شخص مطابقت داشته باشد. همچنین بند لاستیکی آن را هم راحت و هم وزن ساعت را کم می کند. این ساعت برای ورزشکاران یا افرادی که با دستان خود فعالیت می‌کنند، به یک ساعت مچی راحت تبدیل شده است.

 

معرفی برند ساعت مچی هابلوت HUBLOT
معرفی برند ساعت مچی هابلوت HUBLOT

 

برای مشاهده مقاله راهنمای خرید ساعت مچی لطفا کلیک کنید.

 

مجموعه های ویژه

هابلوت Hublot هر ساله مجموعه‌های ویژه‌ای را تولید می‌کند. این برند همچنین در تولید گران‌ترین ساعت جهان، ساعت پنج میلیون دلاری، ممتاز است. بسیاری از افراد مشهور با هابلوت متحد شده‌اند تا نسخه‌های ویژه منحصر به‌ فردی را ارائه کنند.

از جمله مجموعه‌های خاص برند هابلوت، نسخه‌های مسابقه‌ای فرمول 1 هستند. زیرا هابلوت Hublot حامی رسمی فرمول 1 بود. برای مثال ساعت Hublot F1 King Power که یکی از نسخه های مجموعه خاص مسابقه ای فرمول 1 است، به تولید تنها 250 قطعه محدود شده بود.

 

مجموعه فرمول 1 ساعت مچی برند هابلوت HUBLOT
مجموعه فرمول 1 ساعت مچی برند هابلوت HUBLOT

 

سیستم تشخیص ساعت اصل از تقلبی

هابلوت یک روش انقلابی برای تشخیص ساعت های تقلبی ایجاد کرد. جعل یک مشکل بزرگ برای صنعت ساعت های لوکس است. در واقع هر ساله ساعت های تقلبی بیشتر از ساعت های لوکس ساخته می شوند. این سیستم با استفاده از یک کارت هوشمند، ساعت ها را در سرورهای هابلوت احراز هویت می کند. این سیستم در نمایشگاه BaselWorld در سال 2009 میلادی ارائه و در آگوست همان سال فعال شد.

 

معرفی برند ساعت مچی هابلوت HUBLOT
معرفی برند ساعت مچی هابلوت HUBLOT

 

حمایت های مالی

برای افزایش محبوبیت نام تجاری خود در افکار عمومی، هابلوت Hublot در تعدادی از حمایت های مالی شرکت کرده است. یکی از موضوعات مورد حمایت هابلوت، رشته های مختلف ورزشی است.

در ماه آوریل سال 2012 میلادی، هابلوت Hublot با کنفدراسیون سوئیس در نمایشگاه جهانی 2012 میلادی در کره جنوبی، شریک شد. این امر برای رسیدن به فروش بیشتر در کشور های مختلف بود.

هابلوت Hublot اولین برند سوئیسی که روی کریکت سرمایه گذاری کرده است.

در حالی که کریکت یک ورزش بسیار محبوب یا شناخته شده در غرب نیست، اما در سایر نقاط جهان، به ویژه هند، بسیار محبوب است. در واقع کریکت پس از فوتبال دومین ورزش پرطرفدار در جهان است. هابلوت Hublot اولین برند ساعت سوئیسی است که روی این ورزش سرمایه گذاری کرده است.

در سال 2019 میلادی، هابلوت Hublot اولین برند ساعتی بود که با ICC همکاری کرد. در جام جهانی کریکت 2019 ICC به میزبانی مشترک انگلیس و ولز، این برند به عنوان نگهدارنده رسمی زمان اعلام شد.

کریکت و برند ساعت مچی هابلوت HUBLOT
کریکت و برند ساعت مچی هابلوت HUBLOT

 

هابلوت Hublot از سال 2006 میلادی با فوتبال رابطه داشته است.

هابلوت وقتی در مورد رابطه اش با فوتبال صحبت می کند از شعار “هابلوت عاشق فوتبال است” استفاده می کند. در سال 2008 میلادی، آنها با باشگاه فوتبال منچستریونایتد برای قراردادی به ارزش 4 میلیون پوند در سال به توافق رسیدند. البته بعدها، هابلوت شروع به حمایت از برخی باشگاه های برتر فوتبال مانند اف سی بایرن مونیخ، یوونتوس، پاری سن ژرمن و آژاکس آمستردام کرد.

آن‌ها نسخه‌های ویژه‌ای از ساعت‌های بیگ بنگ خود را در اختیار داورانی قرار دادند که در یورو  2008 یوفا را قضاوت می‌کردند. در سال 2015 میلادی، این شرکت با سن لورنسو د آلماگرو آرژانتین قرارداد امضا کرد. این برند همچنان شریک نزدیک فیفا است و حامی رویدادهای جام جهانی است. جام جهانی قطر در سال 2022 میلادی چهارمین رویدادی بود که هابلوت در آن حضور داشت.

 

فوتبال و برند ساعت مچی هابلوت HUBLOT
فوتبال و برند ساعت مچی هابلوت HUBLOT

 

برای مشاهده مقاله ساعت مچی های کریستیانو رونالدو لطفا کلیک کنید.

 

هابلوت Hublot ارتباط نزدیکی با بسیاری از ورزش های مختلف دارد.

قبلاً بیان کردیم که هابلوت رابطه نزدیکی با فوتبال و کریکت دارد. اما این شرکت در چندین ورزش دیگر مانند پوکر، مسابقات فرمول 1، اسکی و بسکتبال نیز حضور دارد.

در ماه مارس سال 2010 میلادی، هابلوت Hublot به عنوان ساعت ساز رسمی فرمول 1 منصوب شد. این شرکت تا به حال تعدادی ساعت با موضوع فرمول یک منتشر کرده است. آنها همچنین جزو حامیان مالی مسابقات قهرمانی اسکی جهان FIS Nordic 2011 در اسلو بودند. این شرکت همچنین حامی مالی اتحادیه ملی بسکتبال لس آنجلس لیکرز و میامی هیت است.

 

بسکتبال و برند ساعت مچی هابلوت HUBLOT
بسکتبال و برند ساعت مچی هابلوت HUBLOT

 

خدمات در سراسر جهان

یکی دیگر از مواردی که هابلوت Hublot را منحصر به فرد می کند خدمات شگفت انگیز آن به مشتریان است. مهم نیست که دارندگان ساعت های هابلوت در کجای جهان هستند. آنها همیشه از پشتیبانی عالی برخوردار خواهند شد و شرکت برای خشنود ساختن آنها تمام تلاش خود را خواهد کرد.

تفاوتی بین خرید حضوری از شعبه و ارسال سفارش با پست برای برخورداری از خدمات هابلوت وجود ندارد. زیرا هابلوت برای تمام مشتریان خود در دسترس می باشد.

 

فروشگاه های هابلوت Hublot

برند هابلوت Hublot با بیش از 90 شعبه در سراسر جهان، یک برند جهانی است که در سراسر جهان محبوب می باشد. هابلوت اولین فروشگاه تک برند خود را در پاریس در سال 2007 میلادی افتتاح کرد. تا سال 2019 میلادی، این برند دارای تعداد 169 شعبه در چندین کشور بود. نمایندگی های هابلوت Hublot در برخی از کشور های جهان از جمله انگلیس، ایالات متحده، فرانسه، استرالیا، امارات متحده عربی، ژاپن، سنگاپور، نیوزلند و … وجود دارند.

 

فروشگاه های هابلوت Hublot
فروشگاه های هابلوت Hublot

 

کالکشن های برند ساعت مچی HUBLOT

مجموعه های هابلوت شامل بیگ بنگ Big Bang، کلاسیک فیوژن CLASSIC FUSION، شیپد SHAPED و ام پی MP می باشد.

بیگ بنگ Big Bang

بیگ بنگ، مدل پرچمدار هابلوت Hublot، با طراحی خارق العاده خود دنیای ساعت سازی را متحول کرده است. ژان کلود بیور رئیس هیئت مدیره هابلوت، در سال 2005 میلادی، بیگ بنگ را ارائه کرد.

کرونوگراف انقلابی بیگ بنگ به دلیل ترکیب مواد تصفیه شده و جسورانه مانند کربن، سرامیک، تیتانیوم و تانتالوم، برنده یک سری جوایز در مسابقات ساعت سازی و طراحی شده است. شعار هنر تلفیق به طور مداوم در هابلوت تفسیر می شود. این باعث تولید محصول خاص و ویژه و افزایش فروش می شود.

بیگ بنگ تا سال 2008 میلادی یک ساعت مردانه بود. پس از آن مدل های زنانه این مجموعه ساعت عرضه شد. این ساعت‌های زنانه دارای قاب‌های کوچک‌تر، قاب‌های جواهری و رنگ‌های چشم‌نواز بودند. از سال 2005 میلادی ، مدل هایی مانند Hublot Big Bang All Black یا Aerobang طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند.

زیر مجموعه ها

زیر مجموعه های این کالکشن در سال 2023 میلادی شامل کانِکتِد CONNECTED، یونیکو UNICO، اورجینال ORIGINAL، مکا-10 MECA-10، پارتنرشیپ PARTNERSHIPS، کامپلیکیشنز COMPLICATIONS و 3-هَندز 3HANDS می باشد.

 

معرفی برند ساعت مچی هابلوت HUBLOT - مجموعه بیگ بنگ زیر مجموعه یونیکو مدل فول مجیک گلد
معرفی برند ساعت مچی هابلوت HUBLOT – مجموعه بیگ بنگ زیر مجموعه یونیکو مدل فول مجیک گلد

 

کلاسیک فیوژن CLASSIC FUSION

مجموعه Hublot Classic Fusion که در سال 2010 معرفی شد، ظاهری زیبا و در عین حال مدرن را به نمایش می گذارد. سبکی کاملاً منحصر به فرد که در طیف گسترده ای از حرکات، طرح ها، مواد و رنگ ها موجود است. ساعت‌های این مجموعه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند هم مردانه و هم زنانه باشند. به عبارت دیگر این ساعت ها یونیسکس می باشد.

زیر مجموعه ها

زیر مجموعه های این کالکشن در سال 2023 میلادی شامل پارتنرشیپ PARTNERSHIPS، کرنوگراف CHRONOGRAPH، مون فاز MOONPHASE، اورلینسکی ORLINSKI  و  3-هَندز 3HANDS می باشد.

 

مجموعه کلاسیک فیوژن زیر مجموعه 3-هَندز مدل گلد کریستال سرامیک
معرفی برند ساعت مچی هابلوت HUBLOT – مجموعه کلاسیک فیوژن زیر مجموعه 3-هَندز مدل گلد کریستال سرامیک

 

شیپد SHAPED

مجموعه Shaped هابلوت، شامل مواد مختلفی مانند طلا، تیتانیوم و سرامیک است.

هابلوت Hublot با سال‌ها تولید ساعت‌های خاص و ویژه، دو سری خاص را در مجموعه شیپد خلق کرده است. اولی سری SQUARE BANG است، مجموعه‌ای که برای اولین بار در سال 2022 میلادی عرضه شد. دیگری نیز سری SPIRIT OF BIG BANG است که در سال 2011 میلادی عرضه شد.

زیر مجموعه ها

زیر مجموعه های این کالکشن در سال 2023 میلادی شامل اسکوئر بنگ SQUARE BANG و اسپریت بیگ بنگ SPIRIT OF BIG BANG می باشد.

 

مجموعه شیپد زیر مجموعه اسکوئر بنگ مدل یونیکو سافایر
معرفی برند ساعت مچی هابلوت HUBLOT – مجموعه شیپد زیر مجموعه اسکوئر بنگ مدل یونیکو سافایر

 

ام پی MP

مدل‌های مختلف ساعت مجموعه Masterpiece) MP) که با در نظر گرفتن نوآوری متولد شده‌اند، تلفیق بین حرکت و طراحی‌ را نشان می‌دهند. این مجموعه برای اولین بار در نمایشگاه تجاری ژنو در ماه ژانویه سال 2011 میلادی با معرفی سری MP-01 رونمایی شد.

این مجموعه به طور دقیق بیانیه ژان کلود بیور رئیس هابلوت مبنی بر “ساعت سازی بیشتر، تسلط بیشتر، نوآوری بیشتر” را منعکس می کند.

زیر مجموعه ها

زیر مجموعه های این کالکشن در سال 2023 میلادی شامل ام پی- 13 (MP-13) و ام پی – 09 (MP-09) می باشد.

 

مجموعه ام پی زیر مجموعه ام پی - 09 مدل توربیلون
معرفی برند ساعت مچی هابلوت HUBLOT – مجموعه ام پی زیر مجموعه ام پی – 09 مدل توربیلون

 

چند سفیر برند هابلوت

 

یوسین بولت Usain Bolt

یوسین بولت به عنوان سریع ترین مرد جهان شناخته می شود و طلای المپیک و همچنین مدال های بی شمار دیگری را کسب کرده است. او سفیر هابلوت Hublot است. همچنین دارای نسخه محدود ساعت هابلوت خود است.

 

یوسین بولت Usain Bolt و برند ساعت مچی هابلوت
یوسین بولت Usain Bolt و برند ساعت مچی هابلوت

 

نواک جوکوویچ Novak Djokovic

نواک جوکوویچ از قهرمانان مشهور تنیس می باشد. وی اخیرا در مسابقات آزاد استرالیا در سال 2023 میلادی به مقام قهرمانی رسید.

 

نواک جوکوویچ Novak Djokovic و برند ساعت مچی هابلوت
نواک جوکوویچ Novak Djokovic و برند ساعت مچی هابلوت

 

کیلین امباپه Kylian Mbappé

امباپه تنها سفیر رسمی فوتبالیست هابلوت است. وی در تیم ملی فرانسه بازی می کند.

 

کیلین امباپه Kylian Mbappé و برند ساعت مچی هابلوت
کیلین امباپه Kylian Mbappé و برند ساعت مچی هابلوت

 

برای مشاهده مقاله ساعت مچی لیونل مسی لطفا کلیک کنید.

 

آنه سوفی پیک Anne-Sophie Pic

این برند سوئیسی با تعدادی از سرآشپزها و رستوران های مشهور در سراسر جهان همکاری می کند. اما آنه سوفی پیک به دلیل موفقیت هایش سزاوار جایگاه ویژه ای در میان آنها است.

 

آنه سوفی پیک Anne-Sophie Pic و برند ساعت مچی هابلوت
آنه سوفی پیک Anne-Sophie Pic و برند ساعت مچی هابلوت

 

برای مشاهده مقاله معرفی سفیران برند امگا لطفا کلیک کنید.

 

برای مشاهده مقاله معرفی سفیران برند لونژین لطفا کلیک کنید.

 

چکیده

هابلوت یکی از معروف ترین برندهای ساعت مچی لوکس در جهان است. امروزه دفتر مرکزی این برند در سوئیس است. این شرکت به عنوان یک زیرمجموعه متعلق به شرکت لوکس فرانسوی LVMH فعالیت می کند. هابلوت Hublot به عنوان اولین برند سوئیسی روی ورزش کریکت سرمایه گذاری کرده است. این برند از سال 2006 میلادی با فوتبال رابطه داشته است.

نمایندگی های هابلوت Hublot در برخی از کشور های جهان از جمله انگلیس، ایالات متحده، فرانسه، استرالیا، امارات متحده عربی، ژاپن، سنگاپور، نیوزلند و … وجود دارند. مجموعه های هابلوت شامل بیگ بنگ Big Bang، کلاسیک فیوژن CLASSIC FUSION، شیپد SHAPED و ام پی MP می باشد.

 

برای مشاهده و خرید ساعت مچی لوکس امگا و ساعت مچی لوکس لونژین کلیک کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]