فِردریک کُنستانت ورزشی و اتومبیل های رالی!

هر کمپانی ساعت سازی در جهان ، با ساخت ساعت هایشان به برند خود هویت می بخشند . برخی از آنها اسم و نشان خود و یا طرح های ساعت هایشان را از یک تمدن یا طرح هایی خاص الگو می گیرند و بعضی برند ها از اشیا یا حیوانات ایده می گیرند . در این مقاله به معرفی برندی می پردازیم که در طراحی برخی از ساعت های خود از ماشین های قدیمی الگو برداشته است . | فِردریک کُنستانت ورزشی و اتومبیل های رالی!

فِردریک کُنستانت ، یک برند لوکس سوئیسی ؛ برندی که به واسطه ساعت های زیبا و البته با کیفیتش در جهان مشهور و پر آوازه است!

در ادامه به بررسی و توضیح آن می پردازیم | همراهمان باشید

فِردریک کُنستانت

فردریک کنستانت یک برند لوکس سوئیسی است که در سال 1988 توسط کارآفرین هلندی Peter Stas and Aletta Stas-Bax تاسیس شد.

مأموریت آنها تولید ساعت های مکانیکی سوئیسی داخلی با قیمت های قابل دسترس بود ، نه اینکه آنها فقط برای ثروتمندان در دسترس باشد . اولین ساعت های این برند در سال 1992 مجموعه ای متشکل از شش مدل با موتورهای سوئیس ساخته شد . دو سال بعد ، در سال 1994 ، مدل Heart Beat به عنوان یکی از مدل های اصلی این برند راه اندازی شد. | فِردریک کُنستانت ورزشی و اتومبیل های رالی

فِردریک کُنستانت ورزشی و اتومبیل های رالی!
فِردریک کُنستانت ورزشی و اتومبیل های رالی!

 

فِردریک کُنستانت ورزشی و اتومبیل های رالی!

برای بسیاری از شما، فردریک کنستانت، یک برند و نام تجاری با ساعت های کلاسیک، طراحی های لوکس و در عین حال ظاهر زیبا و منحصر به فرد است.

در اینجا به معرفی محصول جدیدی از این برند می پردازیم که ساختاری متمایز دارد . این ساعت ظاهری کاملا اسپرت و ورزشی دارد. طرح آن الهام گرفته شده از اتومبیل های کلاسیک قدیمی در سال های 1960 می باشد.

تولید این نمونه ها در تعداد محدود است . این ساعت ها دارای کِیس های 40 میلیمتری هستند و بدنه ی آن ها از جنس استیل می باشد. البته برای این سری، طرح ها و ترکیب رنگ های متنوعی در نظر گرفته شده که پاسخگوی نیاز هر سلیقه ای باشد.

در کنار ویژگی های ظاهری ، موتور این ساعت اتوماتیک است و تا 38 ساعت قابلیت ذخیره انرژی دارد ؛ همچنین تا 30 متر مقاومت در برابر آب دارد و جنس بند آن هم چرم طبیعی گاو است.

نمونه ای از ساعت مچی فردریک کنستانت را مشاهده می کنید . برای مشاهده ساعت های دیگر این برند می توانید به لینک زیر مراجعه کرده و در صورت نیاز آن را از مجموعه ما خریداری کنید .

مشاهده ساعت مچی فردریک کنستانت

ساعت فِردریک کُنستانت

 

ساعت مچی فردریک کنستانت مدل FC-350MC5B4

 

شهر ساعت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]