فناوری تایمر قایق بادبانی کاسیو

برند کاسیو ، همواره با تولید ساعت هایی با کیفیت بسیار بالا از بزرگ های صنعت ساعت سازی در جهان به شمار می آید .  همچنین کالکشن های متنوع این برند و زیبایی منحصر به فرد ساعت های کاسیو ، این خوبی را ایجاد کرده که هر انسانی با هر سلیقه ای ، ساعت های کاسیو را به دست کرده و تیپ خود را جذاب تر کند . همچنین این کمپانی ، با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در برخی از ساعت های خود ، محبوبیت خود را چند برابر کرده است . یکی از فناوری های جالب توجه ساعت های کاسیو ، فناوری تایمر قایق بادبانی کاسیو است .

در این مقاله قصد داریم به توضیح و بررسی این قابلیت جذاب ساعت های کاسیو بپردازیم .

فناوری تایمر قایق بادبانی ساعت کاسیو

ابتدا به توضیح عملکرد قایق بادبانی می پردازیم . این قایق ها که عمدتاً با نیروی باد حرکت می‌کند و از این نظر گونه‌ای ، ناو بادبانی است. قایق بادبانی با توجه به نوع بدنه و بادبان‌های آن، نام‌های مختلفی دارد. قایق بادبانی عمدتاً در قایق‌رانی تفریحی و ورزشی بکار می‌رود، هرچند کاربردهای نظامی و پژوهشی و تجاری نیز دارد.

فناوری تایمر قایق بادبانی ساعت کاسیو
فناوری تایمر قایق بادبانی ساعت کاسیو

 قابلیت تایمر قایق بادبانی ، قابلیتی است که کاربرد بسیار عالی برای قایقران ها دارد و به آنها کمک های ویژه ای می کند . 

این قابلیت به شما کمک می کند تا برای شروع مسابقه قایق رانی آماده شوید و اینکه برای هدایت قایق به شما کمک ویژه ای می کند . به عنوان مثال، بر خلاف مسابقه دوی سرعت ، رسیدن به حداکثر سرعت در یک مسابقه قایق بادبانی امکان پذیر نیست. بنابراین، قایق های مورد استفاده در مسابقات قایق بادبانی ، 5 یا 10 دقیقه زمان اضافی را برای “راه افتادن” یا افزایش سرعت اختصاص می دهند. 

تکنولوژی های مورد استفاده ساعت کاسیو
تکنولوژی های مورد استفاده ساعت کاسیو

 تایمر قایق بادبانی با 10 دقیقه شمارش معکوس و انتشار یک بوق برای هر دقیقه که سپری می شود به تعیین نقطه شروع کمک می کند. در 10 ثانیه آخر قبل از پایان زمان، ساعت هر ثانیه بوق می‌زند. وقتی ساعت به صفر می رسد، ساعت سه بوق به نشانه پایان دوره 10 دقیقه ای منتشر می کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]