نقد و بررسی ساعت مچی کاسیو مدل GWR-B1000-1ADR

در این مقاله به نقد و بررسی ساعت مچی کاسیو مدل GWR-B1000-1ADR می پردازیم . ساعتی اسپرت با قابلیت های بسیار زیاد و ظاهری جذاب که محبوبیت خاصی را برای طرفداران کاسیو به وجود آورده است.

مدل های G-SHOCK برای مقاومت در برابر ضربه ، شوک و لرزش طراحی شده اند و بخاطر همین موارد شهرت زیادی کسب کرده است . این ساعت ها بیشتر در فعالیت های نظامی و پر حادثه استفاده می شود . این مدل همانند مدل های دیگر G-SHOCK توانسته با ویژگی های کاربردی خود فروش عالی داشته باشد که در ادامه به بررسی این کاربرد ها می پردازیم.

 

ساعت مچی کاسیو مدل GWR-B1000-1ADR
ساعت مچی کاسیو مدل GWR-B1000-1ADR

نقد و بررسی ساعت مچی کاسیو مدل GWR-B1000-1ADR

 

قابلیت مدل GWR-B1000-1ADR

یکی از ویژگی های جذابی که کمپانی کاسیو برای این ساعت قرار داده و مورد استقبال فراوانی قرار گرفته ، قابلیت اتصال از گوشی به ساعت است که از طریق بلوتوث انجام می شود . با این قابلیت می توان از طریق گوشی تنظیماتی را روی ساعت اعمال کرد ؛ تنظیماتی همچون تعیین زنگ هشدار و تایمر ، تغییر صفحه نمایش و … که همه این موارد را می توان با گوشی انجام داد .

این ساعت عقربه شبرنگی دارد که در شب به مدت طولانی روشن می ماند. در کنار این قابلیت ها این ساعت دارای تقویم و نشانگر هفته یا شب و روز است . همچنین از کرونوگراف حرفه‌ای با دقت ۱/۱ ثانیه و قابلیت اندازه گیری تا ۶۰ دقیقه بهره می برد .

شمارش گر معکوس ، کرنومتر و نمایش باطری ساعت ، از دیگر قابلیت های این ساعت است.

بررسی ساعت مچی کاسیو مدل GWR-B1000-1ADR

مشخصات فنی

کمپانی کاسیو برای ساخت این ساعت از قطعات بسیار عالی در آن استفاده کرده است . ساعتی با کیفیت بالا و قطعاتی پیشرفته که محبوبیت آن را در نزد هواداران بیش از پیش کرده است . جنس قاب ساعت از کربن است که خاصیت ضد ضربه بودن دارد و ساعت را در برابر فشار و حوادث حفظ می کند .

شیشه این ساعت از جنس یاقوت کبود است که ویژگی ضدخش دارد ؛ همچنین بند ساعت از جنس رزین می باشد که نوعی پلاستیک سخت است  .  بند ساعت از قفل سگکی ساده بهره می برد .

قطر صفحه ۴۶ میلی متر  و ساعت وزنی به اندازه ۷۲ گرم دارد . یکی از خواص جذاب دیگر این ساعت که می توان به آن اشاره کرد ، مقاومت تا ۲۰۰ متر در برابر آب است که برای غواصان قابلیت فوق العاده ای به شمار می آید .

 

بررسی ساعت مچی کاسیو مدل GWR-B1000-1ADR
ساعت مچی کاسیو مدل GWR-B1000-1ADR

 

 

نقد و بررسی ساعت مچی کاسیو مدل GWR-B1000-1ADR

 

موتور سولار

این کمپانی از موتور سولار برای ساعتش استفاده کرده است . موتوری که به واسطه نور ، انرژی خود را تامین و ذخیره می کند و پس از شارژ شدن کامل ، تا چندین ساعت نیازی به شارژ ندارد. منبع اصلی نوری که می توان این ساعت را شارژ کرد ، نور خورشید است ؛ البته از نورهای دیگری مانند لامپ فلورسنت هم می توان برای شارژ ساعت استفاده کرد اما با نور خورشید سریع تر شارژ می شود .

عملکرد این فرایند به این صورت است که در زیر صفحه ساعت ، از سلول های خورشیدی استفاده شده که هر بار با تابش نور خورشید و یا نور دیگری به صفحه ، گرما تبدیل به الکتریسیته می شود . به همین ترتیب عمل شارژ ساعت طی می شود . یکی از مزایای مهمی که این موتور ها دارند ، عمر باتری ساعت را طولانی تر می کنند.

 

ساعت مچی کاسیو مدل GWR-B1000-1ADR
ساعت مچی کاسیو مدل GWR-B1000-1ADR

 

 

همه این ویژگی و کاربردهای فوق العاده این ساعت ، آن را تبدیل به یک مدل همه پسند و پر طرفدار کرده است . شما می توانید برای سفارش این مدل از فروشگاه شهرساعت ، به لینک زیر مراجعه کنید .

خرید ساعت کاسیو مدل GWR-B1000-1ADR

شهرساعت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]