فناوری قطب نمای دیجیتال ساعت کاسیو

کمپانی بزرگ کاسیو ، با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در ساعت های خود ، و همچنین کیفیت فوق العاده بالای ساعت هایش ، همواره پیشتاز در صنعت ساعت سازی جهان است و طرفداران زیادی از سراسر جهان جذب کرده است . با استفاده از ساعت مچی های کاسیو ، همیشه خاص و مدرن به نظر بیایید! | فناوری قطب نمای دیجیتال ساعت کاسیو

یکی از تکنولوژی های بسیار کاربردی ساعت های کاسیو ، قابلیت قطب نمای دیجیتال ساعت کاسیو است . شما با استفاده از ساعت دارای این قابلیت ، دیگر نیازی به دستگاه قطب نما نداشته و به راحتی می توانید جهت را پیدا کنید!

 

در ادامه به بررسی این قابلیت هیجان انگیز می پردازیم .

 

فناوری قطب نمای دیجیتال ساعت کاسیو

در ابتدا نگاهی به فرایند قطب مغناطیسی زمین بندازیم و آن را توضیح دهیم . هر یک از دو قطب میدان مغناطیس زمین را قطب مغناطیسی می‌نامند . قطب جنوب میدان مغناطیسی زمین در قطب شمال جغرافیایی زمین واقع شده‌ است و قطب شمال میدان مغناطیسی در قطب جنوب جغرافیایی زمین واقع شده‌است.

محل قطب‌های مغناطیسی زمین را با اندازه‌گیری زاویهٔ میدان مغناطیسی زمین ، نسبت به سطح بدست می‌آید . محلی که زاویهٔ میدان ، ۹۰ درجه و به سمت داخل زمین است محل قطب شمال مغناطیسی زمین و محلی که زاویهٔ میدان ، ۹۰ درجه و به سمت بیرون زمین است، محل قطب جنوب مغناطیسی زمین است.

قطب شمال میدان مغناطیسی در آمریکای شمالی و قطب جنوب آن در منطقهٔ قطب جنوب واقع شده‌اند. قطب‌های مغناطیسی به‌ طور ثابت در یک نقطه قرار ندارند و به تدریج تغییر مکان می‌دهند.

 

فناوری قطب نمای دیجیتال ساعت کاسیو
فناوری قطب نمای دیجیتال ساعت کاسیو

 

حال قابلیت ساعت مچی این است که ، امکان نمایش چهار جهت اصلی و جهت های جغرافیایی را بر روی نمایشگر ساعت شما ایجاد می کند . سنسور قطب نمای ساعت مچی ، از میدان مغناطیسی برای تعیین دقیق جهت استفاده می کند .

یک مقاومت غیر مغناطیسی بین دو سیم خاص این سنسور وجود دارد که تغییرات ظریف کشش میدان مغناطیسی را جذب می کند. با هر موقعیت جدید، مقادیری که با مقاومت اندازه گیری می شوند تغییر می کنند . یک ریزپردازنده ، اندازه گیری ها را به گونه ای تبدیل می کند که بتوان آنها را به وضوح در ساعت شما نمایش داد.

فناوری قطب نمای دیجیتال ساعت کاسیو
فناوری قطب نمای دیجیتال ساعت کاسیو

 

نمونه هایی از ساعت مچی کاسیو ، کالکشن جی شاک رو مشاهده می کنید که دارای قابلیت جذاب قطب نمای دیجیتال هستند . شما عزیزان می توانید با کلیک بر روی آنها ، اطلاعات بیشتری درباره این ساعت ها بدست آورده و در صورت نیاز از مجموعه ما خریداری کنید .

فناوری قطب نمای دیجیتال ساعت کاسیو

ساعت مچی مردانه کاسیو جی شاک مدل GG-1000-1A

ساعت مچی مردانه کاسیو جی شاک مدل GW-9400-3A

ویدیویی از فناوری قطب نمای ساعت های کاسیو .

 

شهرساعت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]