فناوری فشارسنج ساعت های کاسیو

فناوری های فوق العاده ای که کمپانی بزرگ کاسیو در ساعت هایش به کار می برد ، کمک های بسیار زیادی به ما انسانها کرده است . یکی از این فناوری های عالی ، قابلیت فشارسنج است . قابلیتی که به واسطه آن ، خیلی راحت می توانید از تغییرات آب و هوایی مطلع شوید! در این مقاله قصد داریم به توضیح فناوری فشارسنج ساعت های کاسیو بپردازیم .

فناوری فشارسنج ساعت های کاسیو

 قابلیت فشارسنج ساعت های کاسیو ، یکی از قابلیت های خفن این برند به شمار می رود .

فشار هوا نیرویی است که هوا بر یک واحد از سطح زمین وارد می‌کند . فشارسنج ، فشار هوا را اندازه گیری می کند و تمایلات آب و هوا را نشان می دهد. به عنوان یک قاعده کلی، هر چه فرد بالاتر می رود (صعود) ، فشار هوا کمتر خواهد شد . 

کاهش فشار هوا معمولاً به این معنی است که به هر میزان که ارتفاع افزایش یابد، از غلظت هوا کاسته شده و در نتیجه فشار هوا کمتر می‌شود .

واحد اندازه‌گیری فشار هوا ، میلی‌بار یا هکتوپاسکال می‌باشد. فشار هوا با دقت 1 hPa (هکتوپاسکال) ، در ساعت مچی نمایش داده می شود ؛ همچنین فشارسنج می تواند محدوده ای از 260 hPa تا 1000 hPa را اندازه گیری کند و به شما نمایش دهد.

تکنولوژی های مورد استفاده ساعت کاسیو
تکنولوژی های مورد استفاده ساعت کاسیو

نمونه هایی از ساعت مچی کاسیو ، کالکشن جی شاک که دارای قابلیت فشارسنج می باشد . شما عزیزان می توانید با کلیک بر روی این ساعت ها اطلاعات کامل تر را مشاهده کنید و در صورت نیاز اقدام به خریداری کنید .

همچنین برای مشاهده دیگر ساعت های دارای این قابلیت ، می توانید به لینک رو به رو مراجعه فرمایید . مشاهده فناوری فشارسنج ساعت های کاسیو

ساعت مچی مردانه کاسیو پروترک مدل PRG-270-1A

ساعت مچی مردانه کاسیو جی شاک مدل GW-9400-3A

ویدویی از عملکرد فناوری فشارسنج ساعت کاسیو 

 

شهر ساعت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]