شهر ساعت جواهریان

 

شهر ساعت جواهریان

فروشگاه اینترنتی ساعت

 

فروشگاه شهر ساعت جواهریان از سال 1360 فعالیت خود را با افتتاح فروشگاه ساعت در تهران آغاز نموده ، و در سال 1379 با بازگشایی فروشگاه ساعت در مشهد مقدس قدم در عرصه نویی نهاد ، در طی این سالها هدف ما تنها فراهم آوردن محیطی آرام و متفاوت برای شما مشتریان عزیز بوده تا با اطمینانی کامل خریدی ایده آل را تجربه نمایید .

فروشگاه شهر ساعت با دارا بودن 5 شعبه در تهران و مشهد با داشتن نمایندگی بیش از 80 برند معتبر جهانی ، مکانی را برای شما بزرگواران فراهم نموده است تا با انتخابی درست و متناسب بتوانید از گذشت زمان لذت ببرید ، در حال حاضر نیز امکان خرید غیر حضوری برای شما همراهان همیشگی شهرساعت در دسترس می باشد .

 

 

آدرس شعب فروشگاه شهر ساعت جواهریان

 

ساعت فروشی تهران

 

شهر ساعت تهران 

خیابان کریم خان زند – نبش آبان جنوبی

 

ساعت فروشی در مشهد

شهر ساعت سجاد مشهد 

بلوارسجاد – چهارراه بزرگمهر – نبش پاساژ شمس

شهر ساعت بزرگمهر مشهد 

بلوارسجاد – چهارراه بزرگمهر – بزرگمهرشمالی۲ – ساختمان شمس – طبقه اول

شهر ساعت احمد آباد مشهد 

خیابان احمدآباد – نبش خیابان عدالت

شهر ساعت آرمیتاژ مشهد 

بلوار وکیل آباد – بلوار هفتم تیر – برج آرمیتاژ

 

همکاران شهرساعت
همکاران شهرساعت

راهنمای جامع خرید اینترنتی ساعت

 

راهنمای جامع خرید اینترنتی ساعت
راهنمای جامع خرید اینترنتی ساعت

 

ساعت اصل و اورجینال

 

امروزه که ساعت مچی های اصل و اورجینال بسیار گران قیمت بوده ، عده ای از فروشنده های ساعت از این موضوع سوء استفاده میکنند و ساعت های تقلبی را به جای ساعت های اصلی به شما میفروشند .

شاید برایتان سوال باشد که چگونه بفهمیم ساعتی اصل و اورجینال است . برای پاسخ به این سوال باید به نکات زیر توجه کنید .

 

1.  گارانتی بین‌المللی

تمام ساعت های اصل و اورجینال دارای یک ضمانت نامه از طرف شرکت سازنده خود هستند . گارانتی بین المللی این امتیاز را برای خریداران ساعت به همراه دارد تا هر زمان که نیاز دانستند ، در هرکشوری که بودند با مراجعه به نمایندگی های اصلی ساعت و نشان دادن کارت گارانتی به آنها از خدمات پس از فروش ساعت خود استفاده کنند . به عنوان مثال یک ساعت مچی مردانه کاسیو دارای یک سال گارانتی بین المللی میباشد .

 

شهر ساعت جواهریان

 

2.  کد رفرنس ساعت

کد رفرنس کدی است که در پشت قاب ساعت مچی های اصل حک شده است . ساعت های اصل تحت عنوان رفرنس خود شناخته میشوند ، هر ساعت مچی اصل دارای یک رفرنس مخصوص خود میباشد .

 

3.  مقاوم بودن در برابر آب

یکی دیگر از ویژگی های مخصوص ساعت مچی های اصل مقاوم بودن در برابر آب است . این ویژگی نیز مانند کد رفرنس در پشت قاب ساعت مچی حک شده و همچنین باید در شناسنامه محصول قید شده باشد .

حداقل مقاومت ساعت مچی های اورجینال در برابر آب تا عمق 30 متر است ، بنابراین اگر در پشت قاب ساعتی کمتر از این مقدار حک شده بود قطعاً تقلبی است .

 

4.  صدای موتور ساعت 

ساعت مچی های اصل و اورجینال دارای ساختاری بسیار ساده و اصولی هستند و همین امر باعث شده تا عقربه های آنها در حین حرکت کمترین صدای ممکن را از خود تولید کنند ، پس شما میتوانید با گوش کردن به صدای ساعت از اصل یا تقلبی بودن آن مطلع شوید .

 

به شما پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر مقاله تشخیص ساعت اصل از ساعت تقلبی را مطالعه نمایید .

راهنمای جامع خرید اینترنتی ساعت
شهر ساعت جواهریان

 

شهر ساعت جواهریان

 

انواع ساعت مچی

ساعت مچی ها هم مانند بسیاری از چیزهای دیگه انواع مختلفی دارند . نوع ساعت مچی شما میتواند تاثیر بسیار زیادی در تیپ شما بگذارد پس در انتخاب خود دقت کنید ، در ادامه مطلب ما به شما کمک میکنیم تا ساعت مناسب با تیپ خودتون را پیدا بکنید .

 

1. ساعت مچی های کلاسیک    

اگر عاشق تیپ های کلاسیک هستید یا بخاطر شغل خود نمیتوانید از ساعت های اسپرت استفاده کنید ، پیشنهاد من به شما خریدن ساعت های کلاسیک است .

این نوع از ساعت ها به اندازه کافی باریک هستند تا زیر کت یا پیراهن شما پنهان باشد ، شاید ظاهری ساده داشته باشند اما برای تکمیل کردن تیپ شما بسیار مناسب اند .

این نکته را هم به شما بگویم که در خرید ساعت های کلاسیک حتماً به بودجه خود دقت کنید زیرا تنوع مدل های کلاسیک بسیار بالا میباشد .

 

برای خرید اینترنتی ساعت مچی های کلاسیک از سایت ما روی ساعت مچی های کلاسیک کلیک کنید .

راهنمای جامع خرید اینترنتی ساعت
راهنمای جامع خرید اینترنتی ساعت

 

شهر ساعت جواهریان

 

2. ساعت مچی های اسپرت

این نوع از ساعت ها برای ورزشکاران ، افرادی که شغل های پر خطر دارند و آن دسته از مردم که عاشق تیپ های اسپرت هستند بسیار مناسب است .

ساعت مچی های اسپرت معمولاً از نظر دوام موتور و جنس شیشه در رده های بالا قرار دارند و می‌توان هروز از آنها استفاده کرد . ساعت مچی های اسپرت قابلیت این را داردند تا هرجا که میروید همراه شما باشند یه عنوان مثال می‌توان از آنها در کوه ، جنگل ، مهمونی ، محل کار و…. استفاده کرد .

این ساعته ها برخلاف ساعت مچی های کلاسیک که اندازه ی باریکی داشتند ، بسیار بزرگ و بادوام هستند .

 

برای خرید اینترنتی ساعت مچی های اسپرت از سایت ما روی ساعت مچی اسپرت کلیک نمایید .

راهنمای جامع خرید اینترنتی ساعت
شهر ساعت جواهریان

3. ساعت مچی های هوشمند ( اسمارت واچ )

این نوع از ساعت مچی ها نیازی به استایل خاصی ندارند . مهم نیست که شغل شما چیست یا در طول روز چه کارهایی انجام میدهید ساعت مچی های هوشمند برای همه افراد جامعه مناسب است .

این ساعت مچی ها ترکیبی از سبک کلاسیک و اسپرت هستند و طرفداران زیادی هم در سراسر دنیا دارند . اندازه ی باریک و قابلیت های فوق العاده کاربردی باعث شده تا این ساعت به یک وسیله همه چی تمام تبدیل شود .

ساعت مچی های هوشمند بر اساس امکاناتی که دارند قیمت گذاری میشوند . قبل از خرید این ساعت مچی ها حتماً به امکانات آن توجه کنید تا قیمت زیادی برای آنها پرداخت نکنید .

 

برای خرید اینترنتی ساعت هوشمند از سایت ما روی ساعت مچی هوشمند کلیک نمایید .

راهنمای جامع خرید اینترنتی ساعت
راهنمای جامع خرید اینترنتی ساعت

 

انواع موتور ساعت

 

  1. موتور ساعت کوارتز

برند سیکو اولین بار در سال 1969 موتور های کوارتز را معرفی کرد . قبل از این رویداد بزرگ تولید کنندگان و مصرف کنندگان ساعت مچی از موتور های مکانیکی برای ساعت مچی های خود استفاده میکردنند . دیگر شرکت های ساعت سازی نیز بلافاصله از این ایده کپی برداری کردند و اینگونه بود که عصر ساعت مچی های باتری خور اغاز شد .

موتور ها کوارتز از دقیق ترین موتورها هستند و جز تعویض باتری به مراقبت های کمی نیاز دارند . ساعت مچی های دارای موتور کوارتز بسیار ارزان قیمت اند زیرا با باتری کار میکنند و اجزای محرک آنها بسیار کمی دارند .

این موتور ها برای علاقه مندان به صنعت ساعت جذابیت زیادی ندارد چون بسیار ساده بوده و از مهندسی های پیچیده و ظرافت های هنر ساعت سازی برخوردار نیست .

این موتور ها با باتری کار می‌کنند و از رایج ترین موتور هایی است که در ساعت های استاندارد می‌توان دید . ساعت هایی که از این موتور استفاده می‌کنند هیچوقت خواب نمی‌رود .

برای خرید اینترنتی ساعت مچی های کوارتز از سایت شهر ساعت روی ساعت مچی کوارتز کلیک نمایید .

راهنمای جامع خرید اینترنتی ساعت
راهنمای جامع خرید اینترنتی ساعت

2.  موتور ساعت مکانیکی

موتور های مکانیکی به دلیل سطح کیفت بالا ، ظرافت و مهندسی زیبایی که دارند بیشتر در ساعت مچی های لوکس و گران قیمت پیدا میشوند .

این موتورها توسط سازنده های حرفه ای ساعت های لوکس طراحی شده اند ، به گونه ای که قطعات کوچک موتور در کنار هم قرار می گیرند و نیروی محرکه ساعت را فراهم می کنند . طراحی این موتور ها از گذشته تا الان زیاد تغییر نکرده است ، اما مهندسی و تکنولوژی آن بهبود یافته است .

 

راهنمای جامع خرید اینترنتی ساعت
شهر ساعت جواهریان

 

شهر ساعت جواهریان

 

3.  موتور ساعت اتوماتیک

موتور های اتوماتیک به عنوان موتور ها خود کوک هم شناخته میشوند . این موتور ها به کمک حرکات مچ دست انرژی مورد نیاز خود را فراهم میکند .

در این نوع موتور ها وزنه فلزی به نام روتور وجود دارد که با هر حرکت مچ دست میچرخد و انرژی جنبشی را به منبع اصلی منتقل میکند و در نتیجه فنر اصلی به صورت خودکار کوک میشود .

این نکته را هم بگویم این موتورها در برابر ضربه به شدت حساس بوده و به مراقبت بالایی احتیاج دارد .

برای خرید اینترنتی ساعت مچی های اتوماتیک از سایت شهرساعت روی ساعت مچی اتوماتیک کلیک نمایید .

راهنمای جامع خرید اینترنتی ساعت
راهنمای جامع خرید اینترنتی ساعت

4.  موتور ساعت خورشیدی

موتور های خوشیدی یا سولا به موتور هایی گفته می شود که انرژی مورد نیاز خود را از خورشید تامین میکنند . در این موتور ها هیچ اثری از باتری نیست و فقط با نور خورشید است که کار می کند . البته لامپ های فلورسنت به دلیل اینکه طیف نوری آن با نور خورشید یکی است میتواند به شما در کار کردن ساعت خود کمک کند .

این موتور ها اولین بار توسط آقای راجر ریل در سال 1968 اختراع شد .

 

برای خرید اینترنتی ساعت مچی های سولار از فروشگاه شهر ساعت روی ساعت مچی سولار کلیک کنید .

راهنمای جامع خرید اینترنتی ساعت
شهر ساعت جواهریان

 

برای اطالاعات بیشتر مقاله راهنمای جامع خرید اینترنتی ساعت را مطالعه نمایید .

شهر ساعت

به شما پیشنهاد میکنم مقاله راهنمای جامع خرید اینترنتی ساعت را مطالعه نمایید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 4.4]