کریم بنزما1

در این مقاله به بررسی ساعت مچی ورزشکاران معروف میپردازیم که از ساعت های معروف و گران قیمتی استفاده می کنند. ورزشکارانی همچون ساعت مچی لبرون جیمز (ستاره بسکتبال آمریکا) ، ساعت مچی یورگن کلوپ (سرمربی لیورپول) ، ساعت مچی فرهاد مجیدی (بازیکن و سرمربی سابق استقلال) ، سات مچی دله الی (بازیکن تیم اورتون انگلیس) ، ساعت مچی راجر فدرر (ستاره تنیس جهان) و ساعت مچی کریم بنزما (بازیکن تیم رئال مادرید) .

 

ساعت مچی ورزشکاران

 

ساعت مچی لبرون جیمز

لبرون جیمز ، ستاره بسکتبال آمریکا ، در سال ۱۹۸۴ در شهر آکرون اوهایو متولد شد. او دوران دبیرستان خود را در زادگاهش ، آکرون اوهایو گذراند. از همان ابتدا به او لقب ستاره جدید دنیای بسکتبال می‌دادند و فردی شناخته شده در شبکه‌های تلویزیونی بود. او برای حرفه‌ای تر شدن، به عنوان نخستین انتخاب در سال ۲۰۰۳ به کلیولند پیوست.

وی در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ جایزهٔ باارزش‌ترین بازیکن (ام‌ وی‌ پی) را به دست آورد.  لبرون در سال ۲۰۱۰ از تیم کلیولند جدا شد و به تیم میامی پیوست  و چند عنوان قهرمانی را با این تیم بدست آورد . بعد از چندسال حضور در میامی بار دیگر به کلیولند پیوست و به قهرمانی یکی از لیگ‌های بزرگ و حرفه‌ای در ورزش ایالات متحده دست یافت . او در خارج از ورزش ، ثروت و شهرت زیادی از قراردادهای متعددش به دست آورده‌است و به عنوان یکی از تأثیرگذارترین و محبوب‌ترین ورزشکاران آمریکا در نظر گرفته می‌شود .

لبرون جیمز در اولین نمایش فیلم Hustle ، ساعتی از برند Patek Fhilippe بر دست داشت . مدل ساعت او Aquanaut 5164r-001 است که از طلای ۱۸ عیار ساخته شده است . این ساعت قابی به رنگ رزگلد دارد و قطر آن ۴۰٫۸ میلی متر می باشد ؛ همچنین بندی قهوه ای رنگ از جنس لاستیک دارد .

این مدل ، از موتور ۳۲۴S C FUS نیرو می گیرد و از ۲۹۴ قسمت و ۲۹ جواهر تشکیل شده است که ذخیره ۴۵ ساعته را با فرکانس ۴ هرتز فراهم می کند

این ساعت تا عمق ۱۰ متری در برابر آب مقاومت می کند و ارزشی به اندازه ۵ میلیارد تومان دارد.

ساعت مچی ورزشکاران

 

لبرون جیمز
ساعت مچی لبرون جیمز

 

ساعت مچی یورگن کلوپ

یورگن کلوپ ، بازیکن و سرمربی آلمانی در سال ۱۹۶۷ متولد شد .

وی در سال ۲۰۰۸ ، به عنوان سرمربی تیم بورسیا دورتموند آلمان انتخاب شد و بر روی نیمکت این تیم نشست و توانست افتخارات متعددی از جمله دو قهرمانی در بوندسلیگای آلمان ، دو قهرمانی در سوپرجام آلمان و یک قهرمانی در جام حذفی آلمان بدست آورد و به افتخارات سرمربی گری خود اضافه کند . کلوپ در پایان سال ۲۰۱۴ از این تیم استعفا داد و بعد از مدتی در سال ۲۰۱۵ سرمربی گری تیم لیورپول انگلیس را عهده دار شد .ساعت مچی سرمربی لیورپول

چند نایب قهرمانی و یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۹–۲۰۱۸ و قهرمانی لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۲۰ از جمله افتخارات یورگن کلوپ با این تیم است . او در حال حاضر ، یکی از بهترین مربیان دنیا محسوب می شود. ساعت مچی یورگن کلوپ

 

ساعت مچی یورگن کلوپ
ساعت مچی یورگن کلوپ

 

یورگن کلوپ در فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲ در برابر رئال مادرید ، ساعتی از برند IWC در دست داشت . مدل این ساعت مچی Big Pilot’s Watch Monopusher Edition Le Petit Prince است که جنس آن از فولاد می باشد . بند این ساعت از جنس چرم است و صفحه آن همانند تمام مدل های Le Petit Prince ، به رنگ آبی تیره است و یک ثانیه شمار کوچک و تایمر ۶۰ دقیقه ای هم در آن وجود دارد .

ساعت مچی یورگن کلوپ

این ساعت تا عمق ۶ متری در برابر آب مقاومت می کند . ارزش این ساعت ۲۱,۰۰۰$ است که به پول ما حدودا ۶۵۰ میلیون تومان می باشد .

برای مشاهده ساعت Big Pilot’s Watch کلیک فرمایید

 

 

ساعت مچی ورزشکاران

 

ساعت مچی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی ، بازیکن و سرمربی مطرح ایران ، در سال ۱۳۵۵ در تهران متولد شد . او سابقه ۴۵ بازی برای تیم ملی و بازی برای استقلال و همچنین بازی در تیم های اماراتی همچون الوصل ، العین ، الاهلی ، النصر و الغرافه قطر را در کارنامه خود دارد .

قهرمانی در جام آزادگان در تیم استقلال ، قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در تیم العین امارات ، قهرمانی در لیگ امارات در تیم الاهلی و قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران به همراه تیم استقلال ، از جمله افتخارات دوران بازی فرهاد مجیدی به شمار می رود .

همچنین او قهرمانی لیگ برتر ایران در سال ۱۴۰۱ را به عنوان سرمربی با استقلال بدست آورد . وی یکی از محبوب ترین بازیکنان و سرمربیان استقلال در نزد هواداران به شمار می رود .

فرهاد مجیدی در جشن قهرمانی تیمش استقلال در سال ۱۴۰۱ ، ساعتی از برند Audemars Piguet به دست داشت . مدل ساعت او Royal Oak Selfwiding 15500ST می باشد که از فولاد ضد زنگ ساخته شده است . سایز قاب این ساعت مچی ۴۱ میلی متر است و صفحه آن به رنگ نقره ای با الگوی Grande Tapisserie است که نشانگر و عقربه هایی از جنس طلا دارد .

مدل ساعت مچی فرهاد مجیدی ، دارای موتور ۴۳۰۲ است که شامل ۲۵۷ قطعه ، ۳۲ جواهر و ذخیره انرژی ۷۰ ساعت با فرکانس مدرن ۴ هرتز می باشد . این ساعت تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاومت می کند و قیمت آن بیش از ۲۵ هزار دلار می باشد .

ساعت مچی فرهاد مجیدی

 

 

ساعت مچی فرهاد مجیدی
ساعت مچی فرهاد مجیدی

 

برای مشاهده این ساعت مچی در سایت آدومارس پیگت کلیک فرمایید

 

 

ساعت مچی دله الی

دله الی ، فوتبالیست انگلیسی ، در سال ۱۹۹۶ متولد شد . او فوتبال حرفه ای خود را از ۱۱ سالگی آغاز کرد و در سال ۲۰۱۵ در ۱۹ سالگی به تیم تاتنهام انگلیس پیوست . او پس از ۶ سال حضور در این تیم در سال ۲۰۲۲ با قرارداد ۲/۵ ساله به تیم اورتون انگلیس ملحق شد .

دله الی در یکی از پست های اینستاگرامی اش ساعتی از برند Patek Fhilippe به دست دارد . مدل ساعت او Aquanaut Chronograph 5968G-010 می باشد که جنس بدنه آن از طلای سفید ۱۸ عیار است . قطر قاب این ساعت ۴۲٫۲ میلی متر و صفحه آن به رنگ سبز خاکی می باشد که یک تایمر ۶۰ دقیقه ای در موقعیت ساعت ۶ آن قرار دارد . جنس بند آن از لاستیک ( رابر ) است .

این مدل از موتور CH28-520 C نیرو می گیرد و تا عمق ۱۰ متری در برابر آب مقاومت می کند .

قیمت این ساعت ، ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است .ساعت مچی ورزشکاران

ساعت مچی ورزشکاران
ساعت مچی دله الی

 

برای مشاهده این ساعت مچی در سایت پتک فیلیپ کلیک فرمایید

 

 

ساعت مچی ورزشکاران

 

ساعت مچی راجر فدرر

راجر فدرر ، ستاره تنیس جهان در سال ۱۹۸۱ در سوئیس متولد شد . او از ۸ سالگی وارد دنیای تنیس شد و در ۱۰ سالگی اش توانست بازی های خوبی را از خودش به نمایش بذارد . فدرر به همراه رافائل نادال با ۲۰ گرنداسلم رکورد دار بیشترین عنوان قهرمانی در گرنداسلم است .

او یکی از افراد پر درآمد دنیا محسوب می شود و در کنار جوایز نقدی که در بازی های خود به دست می آورد ، سالیانه از اسپانسر هایش همچون نایکی و رولکس ، درآمد کسب می کند . راجر فدرر اخیرا در مسابقه فرمول ۱ ، Grand Prix اسپانیا حضور یافت . او ساعت جدیدی از Rolex به دست داشت که مدل آن Master 126720VTNR Sprite می باشد که از فولاد ضد زنگ ساخته شده و ۳۱ جواهر در آن به کار رفته است .

قاب این ساعت مچی ، ۴۰ میلی متر و جنس آن از سرامیک است که به رنگ های مشکی و سبز می باشد . این مدل از موتور ۳۲۸۵ نیرو می گیرد که ذخیره انرژی ۷۰ ساعته را ارائه می دهد . این ساعت مچی تا عمق ۱۰ متری در برابر آب مقاومت می کند و قیمت آن ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است .

 

ساعت مچی ورزشکاران
ساعت مچی راجر فدرر

 

 

ساعت مچی کریم بنزما

کریم بنزما ، ستاره فرانسوی فوتبال در سال ۱۹۸۷ در لیون فرانسه متولد شد . او فوتبال را در سن ۸ سالگی آغاز کرد و در ۹ سالگی به آکادمی لیون ملحق شد . در سال ۲۰۰۹ به باشگاه رئال مادرید پیوست و توانست نمایش خوبی در این تیم داشته باشد . او رکورد دار بیشترین پاس گل در تاریخ باشگاه رئال مادرید است ؛ همچنین افتخارات زیادی را با این تیم کسب کرده است .

کریم بنزما ، قبل بازی فردای تیمش مقابل منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲ ، ساعتی از برند Patek Fhilippe به دست داشت . مدل ساعت مچی کریم بنزما ، Aquanaut 5968-001 می باشد . قاب این ساعت ، مچی ۴۲/۲ میلی متر و از جنس فولاد است و همچنین بندی نارنجی رنگ از جنس لاستیک دارد .

در صفحه این ساعت ، شمارنده ۶۰ دقیقه ای در موقعیت ساعت ۶ وجود دارد ؛ موتور آن از ۳۰۸ قطعه ساخته شده است و ذخیره انرژی ۵۵ ساعته را ارائه می دهد . این ساعت تا عمق ۱۰ متری در برابر آب مقاومت می کند و قیمت آن ۷ میلیارد تومان است .

ساعت مچی کریم بنزما

 

ساعت مچی ورزشکاران
ساعت مچی کریم بنزما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]