bluetooth

در این مقاله به بررسی یکی از فناوری ساعت های کاسیو می پردازیم . یکی از قابلیت های عالی و پیشرفته ای که این کمپانی برای برخی از ساعت خود قرار داده و باعث شده که این ساعت ها در نزد هواداران ، محبوب و پرطرفدار شود . ساعت مچی بلوتوث دار کاسیو

این قابلیت پیشرفته ، قابلیت اتصال ساعت به گوشی ، از طریق بلوتوث است . قابلیتی جذاب که امکانات فوق العاده ای را به ما می دهد . در ادامه به توضیح این امکانات می پردازیم .

 

ساعت مچی بلوتوث دار کاسیو
ساعت مچی بلوتوث دار کاسیو

ساعت مچی بلوتوث دار کاسیو

 

کمپانی کاسیو از این قابلیت برای اولین بار در ساعت G-Shock GB-6900 استفاده کرد . بعد از آن با پیشرفته تر کردن این تکنولوژی ، آن را در ساعت های دیگری به کار برد .  با این قابلیت می توان ، تنظیماتی را روی ساعت اعمال کرد .  تنظیماتی همچون تعیین زنگ هشدار و تایمر ، تنظیم ساعت ، تغییر صفحه نمایش و . این تنظیمات را می توان با نرم افزار خاص این ساعت اعمال کرد .

اما مواردی که گفته شد ، تمام قابلیت های این فناوری نیست و این کمپانی امکانات جذاب تری را قرار داده است .

یکی از این موارد این است که اگر تلفن شما تماسی دریافت کند ، ساعت شروع به لرزش می کند . همچنین از قابلیت های جذاب دیگر آن ، تلفن یاب است ؛ یعنی اگر تلفن همراه خود را گم کرده باشید ، با فشار دکمه خاصی که روی ساعت تعبیه شده ، تلفن هوشمند ، صدایی را منتشر می کند تا بلافاصله متوجه شوید که تلفن کجا قرار دارد و سپس به سادگی ساعت را لمس کنید تا صدا متوقف شود.

 

ساعت مچی بلوتوث دار کاسیو
ساعت مچی بلوتوث دار کاسیو

 

اتصال مجدد خودکار ، هشدار نامه های دریافتی و تنظیم خودکار زمان از دیگر قابلیت های این تکنولوژی به حساب می آیند .

اتصال مجدد خودکار به این معنی است که اگر ساعت خود را بردارید و مدتی آن را به دست نکنید و در یک مکان ثابت بماند ، به حالت صرفه جویی در مصرف انرژی می رود و عملکردهای ارتباطی خاموش می شوند . یک حسگر در داخل ساعت به آن امکان می دهد به محض جابجایی مجدد آن را تشخیص دهد و ساعت به طور خودکار به تلفن وصل شود، بدون نیاز به کار دستی. 

 

ساعت مچی بلوتوث دار کاسیو
ساعت مچی بلوتوث دار کاسیو

 

هشدار نامه دریافتی ، به شما این امکان را می دهد که از دریافت ایمیل توسط گوشی هوشمند خود مطلع شوید. این عملکرد به ویژه در صورتی کاربردی است که همیشه نیاز دارید فوراً از زمان دریافت پیام مطلع شوید.

تنظیم خودکار زمان این قابلیت را دارد که ساعت از گوشی هوشمند شما زمان را دریافت می کند و زمانی که ساعت گوشی تغییر می کند ، این قابلیت زمان را به طور خودکار برای ساعت مچی به روز می کند.

این عملکرد برای مسافران تجاری یا تفریحی که اغلب نیاز به تغییر منطقه زمانی دارند بسیار مناسب است.

 

 

 

G-SHOCK و EDIFICE از کالکشن هایی هستند که این تکنولوژی در آنها به کار برده شده است .

 

ساعت مچی بلوتوث دار کاسیو
ساعت مچی بلوتوث دار کاسیو

 

 

ساعت مچی کاسیو مدل GR-B100-1A4DR و ساعت مچی زنانه کاسیو مجموعه بی بی جی مدل BSA-B100-4A2 ، از نمونه ساعت های کالکشن جی شاک است که قابلیت بلوتوث را دارا هستند .

 

 

همچنین شما می توانید برای مشاهده و خرید دیگر ساعت های بلوتوث دار به لینک زیر مراجعه کنید

ساعت مچی بلوتوث دار 

شهرساعت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]