ساعت مچی محمدرضا گلزار | ساعت مچی بازیگران ایرانی

شخصیت های مشهور ، ساعت هایی خاص و  زیبا به دست می کنند . برند هایی گرانقیمت و  معروف که ارزش بسیار بالایی دارند . گاه این ساعت ها به عنوان تبلیغ برای برند مورد نظر انجام می شود و به دست کردن آنها توسط اشخاص مشهور ، علاوه بر اینکه برای عموم جلب توجه می کند ، به معروف تر شدن برند هم کمک می کند . ساعت مچی بازیگران ایرانی .

در این مقاله به بررسی ساعت سه بازیگر معروف ایرانی می پردازیم .

 

ساعت مچی بازیگران ایرانی

ساعت مچی پیمان معادی

پیمان معادی ، بازیگر ، فیلمنامه نویس و کارگردان ایرانی ، در سال ۱۳۴۹ در نیویورک آمریکا متولد شد .

وی اولین فعالیت خود را در سینما با فیلمنامه نویسی آغاز کرد و اولین فیلمنامه خود را برای فیلم آواز قو نوشت . اولین ایفای نقش معادی در سال ۱۳۸۷ برای فیلم درباره الی بود که همین باعث شد که او شناخته تر شود . او برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین ، جایزهٔ خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را دریافت کرد . او همچنین در فیلم های بین المللی همچون کمپ ایکس ری ، آخرین شوالیه‌ها ، پلیس و … ، بازی کرده است .

پیمان معادی در هفتاد و پنجمین فستیوال فیلم کن در سال ۲۰۲۲ ، ساعتی از برند Rolex بر دست داشت که مدل او Submarner Date 116610LV Hulk می باشد . جنس این ساعت مچی از فولاد ضد زنگ است .

این ساعت با نام مستعار هالک ، صفحه ای سبز رنگ دارد و نشانگر های آن از طلای سفید ۱۸ عیار است . در این مدل از موتور ۳۱۳۵ استفاده شده که کاملا توسط رولکس ساخته شده است .

همچنین این ساعت مچی تا عمق ۳۰۰ متری در برابر آب مقاومت می کند و قیمت آن ۸۳۰ میلیون تومان است .

 

ساعت مچی پیمان معادی | ساعت مچی بازیگران ایرانی
ساعت مچی پیمان معادی | ساعت مچی بازیگران ایرانی

 

ساعت مچی نوید محمد زاده

نوید محمد زاده ، بازیگر ایرانی ، در سال ۱۳۶۵ در ایلام متولد شد . وی دارای مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم عمران می‌باشد. او فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و برای اولین بار با نقش آفرینی در فیلم عصبانی نیستم در دنیای سینما به شهرت رسید.

از جمله افتخارات نوید محمد‌زاده می‌توان به کسب دو جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر و کسب جایزه بهترین بازیگر مرد از بخش افق های هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم ونیز اشاره کرد. بعضی از فیلم های او عبارتند از : ابد و یک روز ، خشم و هیاهو ، مغزهای کوچک زنگ‌زده ، متری شیش و نیم و … .

او در سال ۱۴۰۰ با فرشته حسینی ، بازیگر کشورمان ازدواج کرد .

نوید محمد زاده در هفتاد و پنجمین فستیوال فیلم کن در سال ۲۰۲۲ ، ساعتی از برند Rolex به دست داشت . مدل این ساعت Milgauss 116400GV است و از فولاد ضد زنگ ساخته شده است . صفحه این ساعت مچی به رنگ آبی و قطر آن ۴۰ میلی متر است . این مدل از موتور اتوماتیک ۳۱۳۱ بهره می برد که دارای گواهینامه COSC می باشد . این موتور با فرکانس ۴ هرتز ، ذخیره انرژی ۴۸ ساعته را ارائه می دهد و تا عمق ۱۰۰ متری در برابر آب مقاومت می کند .

این ساعت مچی ارزشی به اندازه ۴۳۰ میلیون تومان دارد .ساعت مچی بازیگران ایرانی

 

"<yoastmark

 

ساعت مچی بازیگران ایرانی

ساعت مچی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار ، بازیگر و خواننده معروف ایرانی ، در سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شد . او اولین تجربه بازیگری سینما را در سال ۱۳۷۹ در فیلم سام و نرگس به دست آورد . وی علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی هم فعالبت می کند . او کار خود را در سال ۱۳۷۶ آغاز کرد و تا کنون آهنگ های زیادی را از خود منتشر کرده است  ؛ همچنین به دلیل چهره جذاب خود در صنعت مدلینگ هم مشغول است که در تبلیغات زیادی از او استفاده شده .

محمدرضا گلزار ، یکی از سوپر استار های سینمای ایران به شمار می رود و طرفداران زیادی دارد.

Audemars Piguet (اودمار پیگه ) یکی از معروف ترین برند هایی است که گلزار به دست می کند که در تصویر زیر مشاهده می کنید . این ساعت قابی نقره ای و مشکی رنگ از جنس تیتانیوم دارد .  صفحه آن به رنگ مشگی و با الگوی Grande Tapisserie می باشد که نشانگر و عقربه هایی از جنس طلا دارد .

قیمت حدودی این ساعت ۳۵۰ میلیون تومان است .

ساعت مچی محمدرضا گلزار | ساعت مچی بازیگران ایرانی
ساعت مچی محمدرضا گلزار | ساعت مچی بازیگران ایرانی

 

شهرساعت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 4.9]