ساعت مچی رایان رینولدز

در این مقاله به معرفی چند نفر از شخصیت های مهم دیگر که از ساعت های گران قیمت استفاده می کنند می پردازیم از جمله ساعت مچی بازیگران و ساعت مچی بازیگران ایرانی

یعنی ساعت مچی لین چی لینگ ،ساعت مچی سایمون بیکر ، ساعت مچی رایان رینولدز ، ساعت مچی اسپایدر من ، ساعت مچی پیمان معادی و ساعت مچی نوید محمد زاده .

 

 

ساعت مچی لین چی لینگ

Lin Chi-ling

لین چی لینگ ، هنرپیشه و مدل اهل تایوان است که در سال ۱۹۷۴ متولد شد .

او فارغ التحصیل رشته های تاریخ هنر و اقتصاد غرب از دانشگاه تورنتو است و علاقه زیادی به هنر به ویژه مجسمه سازی دارد. او مسلط به چند زبان از جمله  انگلیسی ، چینی ، کانتونی و ژاپنی است .

در سال ۲۰۰۲ ، لین چی لینگ برای مدل سازی در یک تبلیغ تلویزیونی به هنگ کنگ دعوت شد . این تبلیغات در اینترنت مورد توجه و بحث قرار گرفت و باعث معروفیت او شد .

ساعت مچی لین چی لینگ
ساعت مچی لین چی لینگ

 

وی در سالهای اخیر به یکی از مشهورترین چهره های آسیا تبدیل شده است و از او به عنوان یک مدل برتر موفق ، روی جلد مجلات بین المللی یاد می شود . چی لینگ در نمایشگاه های مدل زیادی حضور داشت و به سرعت جذب تجارت مدلینگ شد.

او علاوه بر حرفه مدلینگ ، مجری برنامه های تلویزیونی و یکی از مجریان ستاره مراسم هایی مانند “جوایز اسب طلایی” ، “جایزه ملودی طلایی” است .

ساعت مچی لین چی لینگ
ساعت مچی لین چی لینگ

 

او همچنین در سینما هم فعالیت دارد . این  مدل برتر ، اولین بازی خود را مقابل تونی لیونگ انجام داد ، که یکی از مشهورترین بازیگران آسیایی است .

او از برند لونژین استفاده می کند و در سال ۲۰۰۵ به یکی از سفیران ظرافت این برند تبدیل شد . ساعت مچی بازیگران

 

لین چی لینگ
لین چی لینگ

 

 

ساعت مچی سایمون بیکر

سایمون بیکر ، متولد سال ۱۹۶۹ در استرالیا است . او در سال ۱۹۸۶ ، پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان ، وارد کالج پزشکی سیدنی شد و در دوران دانشجویی به بازیگری علاقه مند شد . وی اولین بار در تبلیغات تلویزیونی فعالیت کرد .

او با بازی در سریال های نگهبان و روانکاو به شهرت رسید و برای هر دو آنها نامزد جایزه گلدن کلوب شد .

از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در فیلم سواری با اهریمن و من آن را یک سال می‌دهم اشاره کرد.

سایمون بیکر ، دارای سابقه ای چشمگیر است که هم در سینما و هم در تلویزیون ، توجه بینندگان سراسر جهان را به خود جلب می کند.

وی طی فعالیت های خود افتخارات متعددی از جمله دریافت جایزه آکادمی هنرهای سینما و تلویزیون استرالیا، نامزدی دریافت جایزه امی ساعات پربیننده و جایزه انجمن منتقدان فیلم مرکزی اوهایو را به دست آورده است.

بیکر ، در ژوئن ۲۰۱۲ به طور رسمی به عنوان سفیر Longines of Elegance در Prix de Diane Longines در Chantilly (فرانسه) معرفی شد.

 

"<yoastmark

 

 

ساعت مچی رایان رینولدز

Rayan Reynolds

رایان رینولدز ، بازیگر ، تهیه کننده و دوبلور اهل کانادا است که در سال ۱۹۷۶ بدنیا آمد .

وی سال ۱۹۹۸ با بازی در فیلم دو مرد و یک دختر و یک پیتزا فروش به شهرت رسید و دو سال بعد با توجه به تجربه های موفقش ، به فیلم های هالیوود راه یافت .

بزگترین دستاورد و موفقیت او برای بازی در فیلم های ابر قهرمانی ددپول (۲۰۱۶) و ددپول ۲ (۲۰۱۸) رقم خورد که در آن نقش شخصیت ددپول را ایفا می‌کند و رینولدز برای بازی عالی خود در این دو فیلم نامزد دریافت جایزه‌های سینمایی انتخاب منتقدان و گلدن گلوب شد.

از فیلم های دیگر او می توان به مجرم ، محافظ مزدور ، زندگی ، شش زیر زمین ، هابز و شاو ، اسیر و محافظ همسر هیتمن اشاره کرد .

مدیرعامل برند پیاژه ، رایان رینولدز را به دلیل محبوبیت و شهرت وی به عنوان سفیر این برند لاکچری معرفی نمود.

رایان رینولدز ، در مراسم Met Gala 2022 ، ساعت مچی از برند Omega بر دست داشت . مدل ساعت او Speedmaster Moonwatch است که جنس آن از طلای Moonshine است . Moonshine یک طلای زرد ۱۸ عیار است که کمی کم رنگ تر از طلای زرد معمولی می باشد . این مدل با قاب ۴۲ میلی متری عرضه شده است .

ارزش این ساعت مچی ۱ میلیارد تومان است .

ساعت مچی بازیگران

 

ساعت مچی رایان رینولدز
رایان رینولدز

 

ساعت مچی اسپایدر من

Thomas Stanley Holland

توماس هالند ( تام هالند ) ، متولد سال ۱۹۹۶ در شهر کینگستون لندن است . پدرش دومینیک هالند ، نویسنده و کمدین انگلیسی است .

او فارغ التحصیل مدرسه بریت لندن است . مادرش او را در ۹ سالگی در کلاس رقص ثبت نام کرد و او توانست استعداد های خودش را به نمایش بگذارد که همین مورد باعث شد برای نمایش موزیکال بیلی الیوت انتخاب شود و در آن هنرنمایی کند .

او با بازی در فیلم غیرممکن ، اولین تجربه سینمایی خودش را به دست آورد . هالند بابت هنرنمایی در نقش مرد عنکبوتی به شهرت بین‌المللی دست یافت.

او اخیرا در یک مسابقه فرمول ۱ حضور پیدا کرد و ساعت مچی از برند TAG Heuer به دست داشت . مدل این ساعت مچی Monaco Titan می باشد که جنس آن از تیتانیوم است . قطر قاب این ساعت ۳۹ میلی متر و رنگ صفحه آن نقره ای است و دو صفحه فرعی مشکی در موقعیت های ساعت ۳ و موقعیت ساعت ۹ وجود دارد . بند آن مشکی رنگ و جنس آن از چرم است .

این مدل به نسخه مدرن کالیبر ۱۱ مجهز است که با سرعت ۴ هرتز ، ذخیره انرژی ۴۰ ساعته را ارائه می دهد که ارزشی به اندازه ۲۲۰ میلیون تومان دارد .

 

برای مشاهده ساعت Monaco Titan در سایت تگ هیوئر کلیک فرمایید

اسپایدر من

 

 

پیشنهاد می کنیم ساعت مچی فوتبالیست ها و ساعت مچی بازیگران ایرانی را هم مشاهده بفرمایید

شهرساعت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4.2]