تشخیص ساعت اصل از ساعت تقلبی

تشخیص ساعت اصل از ساعت تقلبی ، یکی از بزرگترین دغدغه افراد برای خرید ساعت است ، تشخیص ساعت اصل از ساعت کپی می باشد که این موضوع با افزایش اجناس تقلبی در بازار روز به روز سخت تر شده و از اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

 

تشخیص ساعت اصل از ساعت تقلبی

برای کمک به تشخیص ساعت اصل از ساعت تقلبی و فیک ، 9 راه را ذکر می کنیم :

 

قیمت ساعت

⁣⁣ساعت‌های سوئیسی به گرانی مشهورند که البته بی‌دلیل نیست. ⁣اگر ساعت استیلی دیدید که 5 هزار دلار قیمت داشت اصلاً تعجب نکنید، ساعت‌های طلا از 20 هزار دلار شروع می‌شوند و ساعت‌های پریمیوم و شخصی‌ساز که قیمتشان سر به آسمان می‌گذارد.

در این قسمت می توانید لیستی از ساعت های مچی اصل مشاهده نمایید

 

⁣محل فروش ساعت

⁣هر شرکت سوئیسی تولید ساعتی به دنبال اعتبار، کیفیت و محبوبیت محصولاتش است. پس عاقلانه است که محصولاتشان را در اختیار نمایندگی‌های محدودی قرار دهند.

در وب‌سایت تمام شرکت‌های تولید ساعت سوئیسی، آدرس و نام فروشگاه‌های مجاز هر شهر و کشوری فهرست شده است.

به طور مثال برای ساعت امگا که جزو بهترین ساعت هاست ، در سایت omega نام نمایندگی شهر ساعت در مشهد ذکر شده است ، برای اطمینان از این موضوع روی نمایندگی برند امگا کلیک بفرمایید

 

حکاکی پشت ساعت

⁣ اگر با ذره‌بین نگاه کنید، حکاکی پشت بدنۀ ساعت ها باید بی‌نقص و کامل باشد. همین‌طور لوگوی شرکت باید وسط صفحه قرار گرفته باشد.

⁣حکاکی پشت ساعت
⁣حکاکی پشت ساعت

 

تشخیص ساعت اصل از ساعت تقلبی
تشخیص ساعت اصل از ساعت تقلبی

 

  • خطاها

  • ⁣اگر عکس محصول را به شما نشان داده‌اند، از عکس‌های کم‌کیفیت مبهم بپرهیزید. از یک ذره‌بین کمک بگیرید و املای واژگان را با دقت بررسی کنید. گاهی دسترسی به این قسمت از ساعت دشوار است اما به زحمتش می‌ارزد.

 

  • گواهی اصالت ساعت

 

  • ⁣برندهای ساعت سوئیسی بر ارزش فرهنگی محصولاتتشان تعصب دارند و از همین رو، چه ساعت شما بخشی از یک سفارش نسخه‌محدود (limited edition) باشد چه سفارش شخصی منحصربه‌فرد، همواره با گواهی اصالت به فروش می‌رسند. در بسیاری از موارد، خود این گواهینامه منحصربه‌فرد است و باید، همانند خود ساعت، با دقت و وسواس نگهداری شود.

 

  • بی صدا بودن موتور ساعت

  • ⁣اگر شخصاً برای خرید پیش فروشنده رفته‌اید، به صدای ساعت گوش دهید. تا وقتی که ساعت را به گوشتان نچسبانده‌اید، نباید هیچ تیک‌تاکی به گوشتان برسد.

 

  • عملکرد کامل

 

  • ساعت های لوکس

    عملکردی بیش از نمایش ساعت دارند. به امکانات و قابلیت های ساعت نگاه کنید و دقت کنید که تمامشان کار کنند یا حداقل روی ساعت تعبیه شده باشند.

 

  • بسته‌بندی امن

    ⁣اگر ساعتی که می‌خرید نو است، به بسته‌بندی محصولتان نگاه کنید. چند راه کوچک وجود دارد که نشان می‌دهد بسته‌بندی محصول اصل لست یا خیر. مثلا شرکت امگا یک نقطۀ قرمز پشت بدنۀ ساعت‌هایش می‌گذارد که نشان می‌دهد ساعت بازشده یا آکبند است. اگر این نقطه را نمی‌بینید احتمالاً ساعت شما دست دوم است و ادعای فروشنده واهی است.

 

  • وزن ساعت

  • ساعت‌های طلایی رولکس در مقایسه با مشابه‌های تقلبی‌شان بسیار سنگین‌ترند زیرا طلای آن از فلز به‌کاربرده‌شده در مدل‌های تقلبی سنگین‌تر است. البته باید توجه کنید که بسیاری از ساعت‌های اصل سوئیسی وزن کمی دارند.

 

پیشنهاد می کنیم لیست ساعت های مچی را مشاهده بفرمایید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]