ساعت avi8

تاریخچه برند AVI-8 تجهیزات جانبی در اواسط دهه 2000 توسط برند دارت موس در انگلستان ایجاد گردید.

این برند در ابتدا توقف کوتاهی داشت و بعد از موفقیت ابتدایی، این برند مجموعه اش را بررسی و تنظیم کرد وبه سمت کارهای تحقیقی در مورد آنچه هم ردیف هواپیماهای نظامی با هدف پیشرفت نیروی هوایی رویال از جنگ جهانی دوم و بعد از آن حرکت کرد.

هر ساعت در این برند به تجلیل از هر هواپیما با نام آن نام گذاری شده است

 

سریعتر، بیشتر، مرتفعتر …

نمونه هایی از آرزوهای هوایی بشر و اوج گرفتن در بالای زمین . . .

بهترین مهندسان، دانشمندان، طراحان و خلبانان در طول سالهای متمادی گرد هم آمده اند تا ماشین های جدیدی تولید کنند تا برای اهداف محکم در دفاع از یک کشور طراحی گردد. طراحی با استفاده از بهترین مواد و منابع ، یک سری هواپیماهای سمبلیک در طول سال ها به ظهور رسیده است.

این هواپیماها مهیاری برای نگاه انسان به آسمان تلقی شود.

 

مجموعه ی برند avi8 تلاش می کند تا هواپیما و داستانهای ناگفته نظامیانی که جان خودشان را در داخل و خارج هواپیما تقدیم کردند تا به این ماشین های باور نکردنی زندگی ببخشند.

 

هاری کین که برای نیروی هوایی رویال توسط هواپیمایی هوکر ( با مسیولیت محدود ) ساخته شده است، هواپیمای جنگی تک سرنشین است که نبرد جنگ جهانی دوم را به خود دیده است.

 

هر چند اغلب توسط یک آتشبار تحت الشعاع قرار میگیرد، این هاری کین هوکر بود که در نهایت درستی، موفقیت و اعتبار مورد تحسین نیروهای آلید بود.

 

 

بسیاری از افراد هاری کین را قهرمان فراموش شده ی نبرد بریتانیا تصور می کردند. این هواپیما کشته های زیادی از دشمنان را در این پیروزی حیاتی نسبت به هواپیما های دیگر تحویل داد.

 

تاریخچه برند AVI-8

 

 

هاکر هانتر یک هواپیمای جنگی تک سرنشین مجهز به موتور جت است که توسط هواپیمایی هوکر ( با مسیولیت محدود ) در دهه ی 1950 توسعه پیدا کرده است.

 

در پایان جنگ جهانی دوم دولت بریتانیا تیم هوکر را راه اندازی کرد تا هواپیما پیشرفته تری ر ا برای برآورده کردن نیاز های نیروی هوای رویال و متحدانش بکار بگیرند.

 

ورود سرویس هانتر اف وان در سال 1954 اولین هواپیمای جت مجهز به رادار کنترل کامل هواپیما بود.

نویل داک نمونه ی اولیه ی این هانتر را به پرواز در آورد و رکورد سرعت را در سال 1953 شکست. تا کنون, هانتر یک نشان معیاری برای پرش هواپیمای جت با تکنولوزی قدرت جت میباشد.

 

آورو لنکستر یک مدل بمب افکن چهار موتوره ی سنگین است که توسط ریو و همکاران برای استفاده در جنگ جهانی دوم طراحی و ساخته شد. ” لنک ”  که از روی علاقه توسط راف نام گزاری شد معروفترین و مخوف ترین هواپیمای بمب افکن در هنگام شب بود.

 

بمب افکن لنکستر

بمب افکن لنکستر هواپیمای یک باله با بدنه ی بیضی تمام فلزی است. تکنیک ساخت آن پیشرفت جدیدی در مونتاژ قطعات کوچک است.

بالها در 5 قسمت اصلی و بدنه از 4 قسمت ساخته شده است.

تمام قسمت های بالها و بدنه با استفاده از تجهیزات مورد نیاز قبل ار مونتاژ اصلی روی هم سوار شده اند.

دم هواپیما دارای بالهای بیضوی و رادار است ( نشانه ی طراحی که حضور آن را در آسمان نشان میدهد.  )

واژه ی پسر پرواز یک کلمه ی محاوره ایست که به خلبان های نیروی هوایی در سرتا سر دنیا اطلاق میشود.

 

 

با حضور نیروی هوایی در جنگ جهانی اول، این واژه به عنوان یک منبع عادی برای توصیف مردان جوانی که در جنگ بودن استفاده می شد و نه صرفا کسانی که در نیروی هوایی بودند.  قهرمانی آنها، در تاریخ مدرن جاودانه شد.

 

تاریخچه برند AVI-8

 

"<yoastmark

 

این گروه پیشرو با جاذبه ای غیر قابل انکار و احساس مسؤلیت فراوان تعداد قابل توجهی از ساعت های فلای بوی را ساخت. رنگها و شکل نظامی بودن آن ها ، به ساعت ها رنگ اعتماد و قدرت داده است.

 

سی فایر در حمله متفقین در شمال آفریقا در سال 1942 بنام  ” عملیات مشعل ” مورد استفاده قرار گرفت. بعد از موفقیتش ، نیروی نظامی بریتانیا برای محافظت و گشت هوایی در طول جنگ از آن استفاده کرد. همانطور که آلمان به لحظات سخت و شکست خودش نزدیک میشد،

متفقین متوجه شدند که اقیانوس آرام تبدیل به تئاتر اولیه مبارزه شده است.

 

 

متاسفانه در حال حاضر این برند را موجود نداریم ، پیشنهاد میکنیم برای مشاهده برندهای ساعت موجود به صفحه لیست برند ها مراجعه فرمایید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]